פגיעה מתמשכת בליבידו.

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • פגיעה מתמשכת בליבידו.
    גיורא
    19/11/2008

    שלום פרופ' ! אמנם שאלתי לא קשורה ישירות לנושא סרטן הערמונית אבל אני ממש נואש ומבקש בכל לשון של בקשה שתחווה את דעתך המקצועית בנושא כי בנתיים עם כל הרופאים שהתייעצתי לא היה ממש מושג מה לענות לי. לפני מספר שנים (2005) קיבלתי מרופאת המשפחה שלי מספר תרופות הורמונאליות כאנדרוקור, אסטרופם, שני זריקות של פרוגסטרון וכדורי דיאנה. את התרופואת הללו קיבלתי בכמויות גדולות במשך כחצי שנה וזאת אחרי שחשבתי שאני "רוצה" לעבור שינוי מין. לאחר מספר חודשים הבנתי שזה ממש לא היה בשבילי ובעצם סבלתי מהפרעה נפשית אחרת בה אני מטפל כעת אך הבעייה היא שמאז ועד היום הדחף המיני שלי והזקפות הספונטאניות שלי (בעקבות גירוי או מחשבה) לא חזרו ואני מגיע לזקפה רק ע"י גירוי ישיר וכמו כן בבקרים יש לי לפעמים זקפה אציין שבבדיקות דם כל המדדים שלי נמצאו תקינים אבל המצב לא חוזר לקדמותו ! האם טיפול בטוסטסטרון יכול לעזור? האם נגרם למוח נזק בילתי הפיך? גיורא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה מתמשכת בליבידו.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיקפות

    פרופ' חיים מצקין
    20/11/2008

    אתה יכול לבדוק רמות טסטוסטרון אם הן נמוכות בעקבות הטיפולים ההם או בכלל יש מקום לנסות מתן טסטוסטרון בזריקות ולבדוק השפעתם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו