ציסטה בשק האשכים.

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטה בשק האשכים.
    שמואל
    19/05/2009

    שלום,
    אני בחור בן 23.

    הסיפור שלי מתחיל בערך בשנת 2005 שם אובחנה לי ורוקצלה בצד שמאל.
    עברתי ניתוח שנאמר לי שעבר בהצלחה... בבית חולים איכילוב
    (האבחון נעשה ע"י פרופסר מצקין, והניתוח נעשה ע"י אחד מהרופאים שלו)
    קצת אחרי היו לי כאבים כל כמה זמן למשך חצי שנה - באזור התפר ובאשכים.
    אם הייתי מרים דברים כבדים, הכאב היה מגיע לסירוגין, לפעמים גם באזור התפר ולפעמים רק באשכים.

    לפני כשבוע, פניתי לאורולוג מכיוןן שהרגשתי שמשהו איננו כשורה אצלי.
    לדוג: שמתי את חברה שלי על הברכיים למספר שניות, הרגשתי שהיא כבדה לי (למרות שהיא מאוד רזה) ולאחר כחצי שעה התחילו כאבים שנמשכו בערך יומיים.

    הרופא אבחן שעדיין יש לי קצת וריקוצלה בצד שמאל, וציסטה בגודל של 1,9 ס"מ.
    (עברתי גם אולטראסאונד, ואכן אלו היו הממצאים)
    הרופא אמר לי שאין קשר בין שני הדברים הללו לכאבים הפתאומיים שיש לי, וזה לא חייב להיות בהכרח מזה.

    בנוסף בימים האחרונים שמתי לב שאם אני לא מוציא זרע בתדירות של פעם ביום האשכים כואבים לי, והכאב לא נרגע עד שאני מוציא...

    כשכואב לי, שק האשכים מצטמק לצורת כדור.

    אנא עזרו לי להבין מה קורה איתי, מה זאת הציסטה הזאת, מהם ההשלכותיה ולפני מה אני כנראה עומד להתייצב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה בשק האשכים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    פרופ' חיים מצקין
    19/05/2009

    מציע שתמשיך מעקב אצל האורולוג בקהילה. גם הרושם שלי ללא בדיקתך הוא כי אין קשר בין הדברים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו