עליה מהירה ב P S A אחרי כריתה רדיקל

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • עליה מהירה ב P S A אחרי כריתה רדיקל
    משה
    03/10/2009

    שלום רב
    עברתי כריתה רדיקלית של הערמונית ב 17.8.2008בגלל סרטן -גליסון 3+3,psa לפני הניתוח 8.91
    ערכי ה psa לאחר הניתוח הם:
    ב 20.11.08 -0.003
    ב 15.03.09 -0.01
    ב 12.07.09 -0.08
    ב 14.09.09 -0.14
    להערכתי קצב העליה מהיר מאוד ואני מודאג כי אלה סימנים של הישנות המחלה.
    אני במעקב במסגרת מרפאות חוץ של בית חולים ובביקורי האחרון שם ב 30.9.09 האורולוג שבדק אותי לא התייחס במלוא הרצינות לנתונים אלה וקבע לי תור לעוד 4 חודשים.
    לשאלתי אם אני צריך לקבל טיפול הגיב בשלילה וציין שטיפול ניתן כאשר ה psa מגיע ל 1
    אנא תשובתכם והמלצתכם
    בברכת חג שמח ובתודה מראש
    משה




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלית PSA לאחר כריתת הערמונית

    ד``ר אליהו גז
    05/10/2009

    הגישה במצב בו קיימת עליה בערכי ה-PSA אינה אחידה
    אני אלו שמצדדים בגישה שהעליה בערכי PSA מציינת הישנות המחלה ובמצב כזה יש להמליץ על טיפול.
    לרוב הטיפול המומלץ הוא טיפול קרינתי בשילוב טיפול הורמני (אופציונלי).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו