סרטן אשכים

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן אשכים
    ג.פ
    25/10/2009

    לאחי גילו סרטן אשכים הוא בן 28 בריא מאוד בד"כ, בסי.טי לא מצאו גרורות או פגיעה בלימפות(כלומר נקי) ולפי הרופא נראה טוב מאוד ואולי יזדקק רק למעקב, האם ניתן לדעת זאת לפני הניתוח?
    הניתוח להסרה יהיה ביום שלישי הקרוב.
    האם נכון הדבר שהשכיחות במצבים אלו הוא לסוג הסמינומה?
    ובהנחה שאכן כך האם יש סיכוי שלא יצטרך לעבור טיפול מנע? או שהיום הגישה היא לתת טיפול מנע בכל מקרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן אשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן האשך

    ד``ר אליהו גז
    26/10/2009

    מהמידע שמסרתה לא ניתן לקבוע את סוג הגידול של האשך. כמו כן, מדוע קבעתה "סרטן האשך".
    מהנתונים:
    1. אין עדות קלינית לפיזור גרורתי של המחלה (זאת בהסתמך על בדיקות ההדמיה)
    2. לא ציינתה תוצאה של בדיקת דם לסמני גידול (alfa feto protein B Human chorionic )
    3. במקרה של גידול וודאי באשך יש לבצע כריתה של האשך הנגוע
    4. לפי תוצאות הבדיקה הפתולוגית, סמני הגידול ותוצאות ההדמיה השונות - תעשה הערכה כוללת וידון הצורך בתוספת טיפול
    5. בכל מקרה יש לבצע בדיקה ושימור זרע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו