שלפוחית השתן

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • שלפוחית השתן
    שני
    22/05/2010

    אני בת 51 וכל חיי סבלתי מתכיפות במתן שתן אך לא בצורה קשה ומטרידה ויכולתי להתאפק.
    הייתי מתעוררת גם בלילות.
    אולם בחודשיים האחרונים המצב החמיר בצורה משמעותית ולא יודעת מדוע ממש כל הזמן צריכה לשרותים,יוצאת מהשרותים ומרגישה שיש לי עוד.3 פעמים בדיקות שתן כללית ותרבית תקינות.
    עשיתי בדיקת us לפני חודש של השלפוחית והכליות ויצא תקין.
    לפני שבוע עשיתי אורודינמיקהו אלו התוצאות:
    1.שלפוחית יציבה,היענות ירודה.
    2.קבולת שלפוחית נמוכה.
    3.תחושה-sensory urgency
    4.אין דליפת שתן במאמץ.
    5.ריקון שלפוחית לא תקין שארית של כ-150 סמ"ק
    קיבולת 320 סמ"ק.
    6.מתן שתן מאורך ואיטי.
    סיכום:
    sensory urgebcy
    low complience bladder
    מה זה אומר והאם יש טיפול
    כמו כן היה לי מעט דם בשתן לאחר הבדיקה ופסק למחרת אך צריבה פנימית יש לי עד היום.
    האם בגלל ההחמרה הפתאומית יתכן ויש לי איזה גידול?
    אני ממש בלחץ נוראי גם לגבי התוצאה וגם בגלל התכיפות הנוראה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלפוחית השתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיו שאלה

    שני
    22/05/2010

    איך גם אוכל לדעת שזה לא הגיע לכליות כי התחלתי להרגיש קצת מיחושים בצד ימין.

    תודה וסליחה על אורך ההודעה.
    אני פשוט מאוד בלחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו