ביופסיה לערמונית

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • ביופסיה לערמונית
    ZZZ
    13/02/2011

    שלום,
    אבי (בן 60)מתלונן כבר פרק זמן על כך שהוא קם פעמיים בלילה לתת שתן. (גם ביום הוא "רץ" הרבה לטענתו) הוא היה אצל אורולוגית ובבדיקה נתנה לו כדורים. ואף בדקה וציינה כי פרוסטטה אינה מוגדלת (או משהו בסביבה זו). כמו כן אבי לקח את הכדורים כחודש ולא היתה הטבה אז הוא הפסיק.
    יש לו PSA 4.03 שבבדיקה הקודמת לפני כשנתיים ומשהו היה לו 1.83
    ולכן שלחה אותו גם לבדיקת ביופסיה.
    אני מתה מפחד מהתוצאות ושאלתי היא :
    1. תוך כמה זמן מקבלים תוצאות של ביופסיה?
    2. איך מקבלים את התוצאות?
    3. האם זה שהכדורים לא עזרו לו ושהרופאה ציינה שאין הגשלה זה אומר שיש סיכוי גבוהה לסרטן?
    4. והכי חשוב אם חלילה , טפו טפו טפו התוצאות יהיו חיוביות מה סיכויי ההחלמה ?
    בבקשה תענה לי כי אני חרדתית מאוד ולא ישנה לילות.....
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביופסיה לערמונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביופסיה לערמונית - תגובה

    פרופ' חיים מצקין
    14/02/2011

    תשובת ביופסיה מתקבלת תוך כשבועיים שלושה
    התשובה מודפסת ובקופות השונות נוהגים שונים: יש כאלו ששולחים ישירות לחולה ויש לרופא המפנה.
    אין קשר טוב בין התלונות של אביך לבין סרטן הערמונית
    את סיכויי ההחלמה תקבלי יחד עם התשובה הפתולוגית מאורולוג מומחה בהקשר למצבו של אביך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו