בן 4 חוצפן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 4 חוצפן
    אילנה
    14/07/2011

    בני בן ה 4 כאשר אני מציבה לו גבולות וכועסת הוא מתחצף ואומר "אני אחסל אותך"-אני אתן לך אגרוף. לרוב הוא ילד מקסים וכאשר מדברים להיגיון שלו הוא מבצע את מה שמבקשים ממנו אך אם אני טיפה גוערת בו (וזה טבעי כי כולנו בן אדם) ומרימה את הקול אז הוא עונה כך. היום החלטתי להעניש ולא נתתי לו קינוח אלרי האוכל , הוא הלך לישון ובכה כ חצי שעה שהוא רוצה קינוח עד שנרדם.-זו פעם ראשונה שאני נוהגת כך , לרוב אני מאפשרת לו לתקן את התנהגותו, אולם הפעם דיבר ממש בחוצפה -אמר שיתן לי אגרוף והרים יד. אמרתי שמי שמרים יד על אמא לא תהיה לו יד והענשתי אותו כפי שציינתי. האם נהגתי נכון? מה עליי לעשות במצבים כאלו כדי שהתנהגות זו לא צחזור על עצמה.

    חשוב לי להדגיש כי בעלי יותר ותרן ואין לי שיתוף עולה ממנו(רק לאחרונה התחיל להיות יותר סמכותי) לכן אני מבקשת ממך כלים שיפשרו לי לחנכו לבד (גם כי בעלי לא הרב עימנו ) ולהחזיר את הסמכות ההורית שלי בדרך נכונה ולא משפילה.

    זקוקה נואשות לזרה.(נוסף על כך אני לוקחת את בעלי לייעוץ)אולם עדיין אני מבקשת עצה כדי לדעת להסתדר לבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 4 חוצפן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 4 חוצפן - תגובה

    טובי פלד
    15/07/2011

    שלום רב
    את יכולה לחנך אותו בעצמך במדה ובעלך לא הורס את הסמכות שלך ונותן לך את המושכות.עלייך להיות יותר תקיפה ,יותר חד משמעית.הרגלתם אותו למצב שהוא שולט בבית ולוותר על שליטה זה קשה מאד . אני מציע לך ללכת לייעוץ בעצמך כדי לקבל את כל הכלים והם מגוונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו