דמות אב בחייו של תינוק בן שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דמות אב בחייו של תינוק בן שנה וחצי
    ליאור
    07/08/2011

    שלום רב לכולם

    מקווה מאוד שהגעתי לפורום הנכון ....

    בעקבות משבר אישי שקרה לי ולבן זוגי בהריון נאצלנו לחיות בנפרד מתקופת ההריון ועד היום שכול אחד מאיתנו חי במדינה אחרת , היום הילד שלי בן שנה וחצי ואביו חוזר לתמונה

    רקע כללי : בכול התקופה הזאת גרתי בבית הוריי הילד מכיר את סבא סבתא ואת האחים שלי שהם הדמויות המרכזיות בחייו (הוא קורא לסבא - אבא בגלל שהוא שומע אותי קוראת לו אבא ) אני לא יודעת אם זה נכון אבל דאגתי תמיד להסביר לילד שזה סבא וציינתי גם את שמו - ברקע תמיד דאגתי לטפטף לילד שיש את אבא כמובן עם תמונות וסקייפ הנחתי תמונה שלנו ליד המיטה וככול שגדל מידי פעם הראתי לו את התמונה וסיפרתי לו שזה אבא .

    עכשיו הוא חוזר לחיינו ואני רוצה לעשות את זה נכון ולמזער כמה שיותר את הנזקים שיכולים להגרם לילד שדמות כ"כ חשובה ומרכזית נכנסת לחייו

    השאלה איך עושים את זה נכון ?????
    אני מאמינה שגם הרצון של בן זוגי להתקרב כמה שיותר מהר לילד יגרום ללחץ מסויים

    אשמח מאוד להדרכה הנכונה

    בתודה ושבוע טוב לכולם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמות אב בחייו של תינוק בן שנה וחצי - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    08/08/2011

    לליאור היקרה שלום
    הקשר עם האב חשוב ביותר לכול ילד, וטוב שהאב "חוזר לתמונה" ואתם שבים לחיים משותפים. תני לאב להיות שותף מלא בחיי הבן שלכם. אפשרי לשניהם "תקופת הסתגלות" אל תשאירי אותם לבד, כול עוד הילד לא מוכן לכך. נסו להיות כמה שאפשר יותר יחד כמשפחה. אם יש אפשרות צאו לחיים משותפים בדירה משלכם, וכך הילד ייחיה ב"משפחה רגילה" - אימא, אבא ילד, ולא יחליף בין דמות האב לדמות הסב.
    הקפידי שילדך יקרא לסבא- סבא ולא אבא.
    בהצלחה בחיים המשותפים אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר אורה שלום ותודה על תגובתך

    ליאור
    08/08/2011

    אכן לאחר תקופת הסתגלות של בן זוגי - נעבור לדירה משותפת ונחיה כמשפחה לכול דבר

    שאלה נוספת לי אליך מיכוון שכמו שציינתי אני נורא חוששת מהלחץ של בן זוגי להתחבר לילד מהר ככול שאפשר -

    רציתי לדעת מאלו דברים צריך ממש להמנע ?
    ואיך להתמודד גם במצב שהילד עובר לסביבה חדשה - אנחנו נעבור גם לעיר אחרת ויהיו סביבו אנשים חדשים (המשפחה של בן זוגי ) ??.

    אני ממש מפחדת להתנהג ולעשות דברים שיכולים לגרום לילד שלי תחושה לא נעימה ואו חלילה לפגוע בבטחון שלו .

    אני רוצה לציין שהבן שלי ילד שבסביבה שחדשה לו הוא מאוד בוחן ורק אז נפתח לאט לאט לסביבה .

    מודה לך מאוד

    שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר אורה שלום ותודה על תגובתך - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    08/08/2011

    לליאור היקרה שלום
    מתוך השאלות החדשות שלך נראה לי שעדיף שתגשי לייעוץ אישי ולא תסתפקי בתשובות באמצעות האתר.
    שאלות שעולות בי בעקבות המידע החדש:
    לא ברור ממה את חוששת ומדוע?
    מדוע אתם עוברים לעיר אחרת ומתרחקים ממשפחתך, שאליה הילד רגיל וכנראה גם מאוד קשור?
    האם היו קשרים קודמים בין הילד למשפחה המורחבת החדשה אליה הוא מצטרף?
    האם בעיר החדשה תחיו בדירה משלכם
    מה היה היחס של הילד למשפחת האב
    ועוד...עוד... שאלות רבות המצריכות התייחסות רחבה
    בהצלחה אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו