תינוקת בת שנה מסרבת לשבת בעגלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת שנה מסרבת לשבת בעגלה
    shirany
    20/08/2011

    שלום רב,
    ביתי לא הרגישה טוב בשבוע האחרון, היה לה חום גבוה ועכשיו הבריאה.
    מיום חמישי היא מסרבת בתוקף לשבת בעגלה או בכסא בטיחות ברכב
    היא צורחת ואינה מוכנה לשבת למרות ניסיונות להסחת דעת ללא הצלחה.בכסא בטיחות כשמתחילים לנסוע היא נרגע, בעגלה ממש לא, עד שאני לא מרימה אותה על הידיים היא בוכה בהיסטריה.
    חשוב לציין, מדובר בתינוקת נוחה בסה"כ , בעלת יכולת הרגעה עצמית גבוהה.
    במקרה הנ"ל כאמור לא נרגעת.
    האם קשור למחלה?

    אודה לעזרה בהתמודדות, על מנת לא ננציח את המצב....


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת שנה מסרבת לשבת בעגלה - תגובה

    טובי פלד
    20/08/2011

    שלום רב
    לפעמים אחרי מחלה ילדים מפתחים חרדות ורגישות .כל הבכי של הילדה נובע מחרדות חדשות יחסית..אין לה מצוקה אמיתית.
    עלייך ליקשור אותה בעגלה כפי שצריך. היא רגילה לכך ואין בזה הצקה מיותרת.
    אם תוותרי לה יהיה הרבה יותר קשה אחר כך.תהיי חזקה ותנהלי אותה לפי כללי הבטיחות .היא תירגע ותחזור להיות נוחה כפי שהייתה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    שירן
    24/08/2011

    תודה על התשובה.
    מאז היו מקרים שהסכימה לשבת בעגלה ומקרים שלא.
    זה ממש תלוי בחשק שלה באותו רגע.
    השאלה - אם אינה מעוניינת לשבת בעגלה ורוצה ידיים מדי פעם , כדאי להילחם איתה? כואב לי הלב שהיא בוכה ומשתוללת ככה.
    בנוסף יש פעמים שהיא צועקת ממש , שוב, אם עושים משהו שאינו מוצא חן בעיניה.
    במקרה של צעקות אני אומרת לה שלא נעים לי שהיא צועקת , וכשהיא מברברת ומשחקת יפה אני מעודדת אותה ומפרגנת לה.
    איך ניתן להתמודד עם הצעקות האלה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה - תגובה

    טובי פלד
    24/08/2011

    שירן היקרה
    לפי מה שאת מתארת הבת שלך למדה יפה מאד לצעוק ולבכות ועך להשיג את מטרותיה.
    השיטה הזאת יכולה לעבוד עם הורים עד גבול מסוים אולם רוב העולם לא יקבל אותה . בסופו של דבר היא תישאר עם הרגשת תיסכול ותחושה של " מגיע לי"
    העצמאות והיכולת של לתפקד כאדם עצמאי הממש את יכולותיו יפגעו.
    אני מציע לך ללמוד להיות יותר חזקה לא לרחם עליה יותר מדי בגלל בכי או חוחסר נחות
    זמני.
    כך שהתשובה היא לא לוותר לה בנושאים אלה להשאיר אותה בעגלה . ולא לוותר לה בנושאים שאת חושבת שהם חשובים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו