תינוק בן 10 חודשים מסרב לאכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 10 חודשים מסרב לאכול
    שרון
    24/08/2011

    שלום רב,
    בני בן 10 חודשים,מתחילת מתן המוצקים לפני 4 חודשים הוא לא היה אכלן גדול בבית אבל אצל המטפלת שלו לטענתה אכל הכל ובכמויות יפות. לאור העובדה שעלה במשקל לא ייחסתי לכך חשיבות. לפני כחודש שמתי לב שבבית לא רוצה לאכול שום דבר חוץ מבקבוק גם מאכלים שאכל בתיאבון רב בעבר, אולם שוב אצל המטפלת הכל היה לטענתה רגיל.
    בשבועיים האחרונים הוא בבית,סיימנו עם המטפלת וב1 בספטמבר מתחיל גן. מאז שהוא בבית הוא לא מוכן לאכול שום מוצק - רק בקבוקים. ניסיתי כל מאכל אפשרי שהוא אוהב,ניסינו שאביו,סבו,סבתו דודה יאכילו אותו ולא אני, והוא לא מוכן. מידי פעם מסכים לפתוח את הפה ולקחת ביס אבל מיד מתפרץ בבכי ומסרב לאכול. לעיתים רק כשמתקרבים עם צלחת או מעדן הוא מתחיל כבר לבכות
    חוץ מזה הילד שמח,עירני אין לו חום לא נראה חולה, בקבוק הוא אוכל בכיף רב (אם כי לוקח לו הרבה זמן לגמור אותו - כאילו הוא מנשנש אותו) יש לו יציאות, נותן שתן ונראה סה"כ בסדר. רוצה לציין כי טרם יצאו לו שיניים,חשבתי שאולי חוסר התיאבון הוא על רקע זה אבל המצב נמשך כבר שבועיים-אין שיניים והוא לא אוכל.
    יש עצות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר אורה רבר
    24/08/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_תזונת_תינוקות' id=link]תזונת תינוקות[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו