ילד שנושך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד שנושך
    אמא
    02/10/2011

    בני בן השנתיים החל בזמן האחרון לנשוך ילדים,
    אנו דיי מתוסכלים מהמצב מכיוון שבגן כל הזמן אומרים שהוא נושך ילדים,
    אך מתמודדים עם זה אנחנו מסברים לו שזה לא נעים לחברים שפוגעים בהם,
    מה עוד אפשר לעשות ?...
    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד שנושך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד שנושך - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    03/10/2011

    שלום לך אימא יקרה
    הרבה ילדים נושכים בגיל שנתיים מכמה סיבות, אמנה אחדות מהן: פעוטות בגיל זה מתקשיים עדיין לבטא עצמם בדיבור, מתוסכלים מכך ומוצאים את זעמם בנשיכות.
    הם עדיין לא מצליחים לגלות אמפטיה לזולת ולא "חשים" את כאבו הם אגוצנטריים, (מרוכזים בעצמם), וכאשר הם רוצים משהו, כמו צעצוע שנמצא אצל האחר הם משתמשים בכול אמצעי להשגת מטרתם כולל מכות ונשיכות.
    אז מה עושים?
    אוסרים על הנשיכות בתקיפות ולא בתוקפנות: במילים- לא אסור אני לא מרשה.....
    במעשים-עוצרים את הנשיכה /המכה לפני התרחשותה, (כאשר אתם מצליחם לחזות אותה מראש). מפנים את תשומת ליבו ומעסיקים אותו במשהו אחר, עוזבים את המקום אם הוא ממשיך לנשוך/להכות.
    מרבים במתן תשומת לב חיובית, אהבה, חיבה בחיי היום יום בבית
    כול העצות הללו מתאימות לכם ההורים . בגן על הגננת להתמודד עם הבעיה בכוחות עצמה, עליה לדווח לכם אם הילד נושך אך לא לצפות מכם שתפתרו את בעיות הנשיכות בגן כאשר אתם לא נוכחים.
    בהצלחה אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו