תינוקת שמסרבת לאכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת שמסרבת לאכול
    רויתי
    04/10/2011

    שלום רב,
    אני אמא לתינוקת בת 9 חוד' . בשבוע האחרון היא לא מרגישה כ"כ טוב. זה התחיל בנזלת , עבר לחוסר תאבון ועכשיו היא גם משתעלת. שיעול שגורם לה להתעורר בלילה .היינו אצל הרופאה מס' פעמים והיא טוענת שזה וירוס שיחלוף, לא כדאי לתת לה תרופות, אך לדאוג שתשתה הרבה.
    אני מנסה לדחוף לה מים בכל הזדמנות והיא שותה.
    הבעיה שלי היא עם האוכל: כבר למעלה משבוע שהילדה לא אוכלת טוב. בגן היא לא רוצה לאכול ירקות ולא סלט פירות, ובבית היא ממש עושה טובה שהיא אוכלת . אני ממש מודאגת, כי עד לפני שבוע היא הייתה אוכלת מצויין, עכשיו אין לה תאבון בכלל.
    אני שומעתמסביב שזה בגלל המחלה, אבל הילדה לא אוכלת.
    מטרנה היא מסכימה לאכול.
    מה עושים ?????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת שמסרבת לאכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת שמסרבת לאכול - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    04/10/2011

    שלום לך אימא מודאגת
    אם התינוקת בדרך כלל בריאה ואין לה בעיה של תת משקל. חכי בסבלנות עד שהמחלה תעבור. אל תכריחי לאכול מה שהיא לא רוצה, יתכן שהאוכל גורם לכאב בגרון. אם תכריחי את עלולה לפתח בעיות אכילה. הוירוס יעבור תוך מספר ימים ואם לא תעשי "עניין" סביב האוכל התיאבון הטבעי שלה יחזור. בינתיים תני שתיה ומטרנה.
    בהצלחה ובהרבה סבלנות אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו