בן שנה וחצי נושך ומרביץ לאמא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחצי נושך ומרביץ לאמא
    שגית
    10/10/2011

    שלום, בני בן השנה וחצי ילד מקסים וחייכן רוב הזמן, חוץ ממצבים שבהם הוא נושך וצובט,או נותן סטירות. מצבים אלו קורים ללא שום התראה מוקדמת אפילו בשעת משחק או חיבוק, כשהוא ממש ממש שמח וצוחק הוא מסוגל תוך כדי לשלוח את ידיו לכיוון הפרצוף שלי או של אביו ולתפוס בכל הכוח, אם לא מצליח לו אז הוא נושך אותי בכתף. יש אפילו רגעים בנינו שהכל רגוע וחיבוקים וליטופים, הוא רוצה לנשק אותי בבטן (אני לא בהריון) אז יש נשיקה ראשונית ואחריה מגיעה נשיכה.אם הוא לא מצליח לנשוך אותי אז הוא מושך את השיער שלו בכעס. קראתי את כל התגובות על איך צריך להגיב כאשר הוא נושך ו/או מכה אותי, לפעמים זה עובד ולפעמים לא. התגובה היחידה שזוכה להתייחסות ממנו היא כאילו "בכי" שלי ובעלי יגיד לו שהוא הכאיב לאמא , ואמא עצובה , אז יש מן חשש בקול שלו וחיבוק אבל לאחר שניות ספורות הוא יכול לנשוך שוב.
    מה עושים ??????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחצי נושך ומרביץ לאמא - תגובה

    טובי פלד
    11/10/2011

    שלום שגית
    התגובה שלכם צריכה להיותת חזקה ומידית.תצעקו עליו חזק ותרחיקו אותו ממכם ברגע שהוא נושך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו