מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך להתנהג עם פעוטה עצמאית ועקשניתרואן06/11/2011
שלום אני אמא לפעוטה בת שנה וחצי, עצמאית לגמרי עושה הכל לבד ולא מסכימה לתת לי להאכיל אותה, היא יותר משחקת באוכל מאשר אוכלת , ( רק בהתחלה אוכלת כמות קטנה ), אם אני קמה מהשולחן אפילו לשניה או מסיטה את העיניים ממנה היא מורחת את האוכל על פניה ועל שערה וזורקת מה שנשאר בצלחת על הרצפה, נסיתי לא להתעצבן דיברתי והסברתי שזה מעייף את אימא וזה לא בסדר ... לא עזר, נסיתי גם דרך אחרת צעקתי ונתתי כפה על היד גם זה לא עוזר , מה לעשות ?!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך להתנהג עם פעוטה עצמאית ועקשנית - תגובה
ד``ר אורה רבר06/11/2011שלום לך אימא יקרה
אחד מהעקרונות המרכזיים בחינוך הוא עקביות.
כאשר מנסים הרבה שיטות , כאשר אנחנו ההורים מגיבים בדרכים שונות זה מבלבל את הילדים והם לא יודעים למה לצפות, כתוצאה מכך הם ממשיכים לנסות את ההורים בכול פעם מחדש.
מה עושים?
אפשרי לה לאכול לבד. הניחי בכול פעם כמות ממש זעירה בצלחה. ורק לאחר שתסיים את הכמות מלאי שוב את הצלחת בכמות זעירה, אל תסירי את עינך ממנה בזמן הארוחה. כאשר היא מתחילה "לשחק" עם האוכל. אמרי: " אם תמשיכי לשחק באוכל במקום לאכול אני מבינה שאת שבעה ואוריד את הצלחת מהשולחן". אם היא ממשיכה במשחק הורידי את הצלחת ללא כעס ללא שום הערה נוספת, אל תחזירי את הצלחת גם אם תבכה. אם את חושבת שהיא עדיין רעבה, אל תתני שום אוכל לפחות בטווח של מחצית השעה. אחר כך הגישי שוב צלחת עם כמות זעירה של אוכל וחוזר חלילה.
חשוב שתקפידי לתת לביתך אוכל שהיא אוהבת, אין הכוונה לממתקים אלא אפשרי לה לאכול מה שאהוב עליה יותר מתוך אותה קבוצת מזון: למשל קציצות מטוגנות, קציצות במיץ עגבניות, רוטב בלונז', שניצל, שוקיים ...... אם הילדה לא אוהבת לגוון אפשר להגיש את אותו סוג אוכל מאותה קבוצת מזון ימים רבים.כמובן שיש לתת את כול קבוצות המזון : חלבונים, פחממות, שומן, ירקות ופרות .
אל תגידי לילדתך "שזה מעייף את אימא"- בגיל זה הם לא יכולים לגלות אמפטיה לזולת, הם לא מבינים את רגשות האחר. לעולם אל תכי את ילדתך, זה מזיק מאוד להתפתחותה הרגשית.
בהצלחה אורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה איישם את הדברים ואעדכן בהמשך
רואן07/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
