גמילה מקקי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מקקי
    לירז
    29/11/2011

    יש לי ילדן בן 3 ו 4 חודשים התחלנו אתו גמילה בגיל 3. הגמילה מפיפי הייתה מהירה וברורה כולל גמילה בלילה (תוך שבועיים) ללא פספוסים עד היום. כשיש קאקי הוא מודיע. ברור לו שעושים קאקי בחדר השירותים בלבד אך יחד עם זאת עושה בתחתונים. הוא הצליח לעשות לפני כחודש פעמיים בסיר. מדיי פעם מנסה לשבת בסיר או\ו בישבנון אבל אחרי דקה או שניים מציין שאינו מצליח ועושה בתחתונים, תופעה שחוזרת גם בגן.

    · איך כדאי לתמוך בו כדי שיפסיק לעשות בתחתונים?

    · כשניסינו לומר לו שקקי עושים רק בסיר או בישבנון שמנו לב לכך שהוא מתאפק.



    תודה

    לירז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מקקי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקקי - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    30/11/2011

    שלום ללירז
    הילד שלכם יודע לשתף פעולה יפה- הוא נגמל בקלות גם ביום וגם בלילה מעשיית פיפי כדבריכם. הוא מודיע כאשר יש לו קקי , אמרתם לו שעושים בסיר/ישבנון גם את זה הוא ככול הנראה הבין.
    אז מה עושים עכשיו?
    כאשר הוא מודיע שיש לו קקי מציעים סיר/ישבנון, אם לא רוצה לשבת עליהם ,לא מציעים שוב באותו האירוע. אם עשה בתחתונים לא כועסים, לא מטיפים מוסר לא מראים פנים חמוצות/עצובות/מאוכזבות, רק מחליפים ומנקים. אפשר להציע לו לסייע בידכם- להביא מגבונים, תחתונים נקיים מהמיגרה. לאט לאט הוא יצליח לעשות גם את הקקי במקום הנכון.
    סבלנות עקביות והתייחסות שוות נפש יסיעו לכולם לעבור גם שלב זה בשלום.
    בהצלחה אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו