התסכימו שאדם לא מוסמך יטפל בילדכם?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מר פסיכולוג

    דלית
    19/02/2012

    נכון אפשר להסכים שמצב החינוך בארץ והרדיפה למצויינות בגילאים צעירים איננה ראויה אך לצאת בהצהרה שגננת=בייביסיטר זה כבר דבר שאיננו מתקבל
    כיצד הייתה מקבל את ההצהרה שפסיכולוג =חברה לריכולים?
    ובכן כפי שגננות לומדות במשל 4 שנים כיצד לעבוד עם ילדים באופן המיטבי ובאופן שלא נפגע בהתפתחות הטבעית ,כך גם פסיכולוג אמור ללמוד את רזי הטיפול כדי שלא יפול בשעת מפגש למקומות אסורים.
    ילד שנמצא בגן עם עוד 34 ילדים נמצא רוב שעות היום באינטראקציה חברתית יש לציין שבמצבים רבם אנו אמורות לתווך את העולם לילד .
    נכון שאמא או אבא או אחים עושים זאת במשך היום אך האם ישנם 35 ילדים סביבם?
    האם יש דרישות חברתיות סביבם ?
    אולי לפני שאתה כותב דברים קשים תבוא ליום או יומיים לגן הילדים????
    והאמת ילד יכול ללמוד הכל לבד כפי שהוא רוצה אז מוסכמות חברתיות מיותרות והאמת אפשר לעבור לגור בגו'נגל.
    אדם מלומד אמור לכבד עבודה של אדם אחר ולא לזלזל ,המפתיע הוא שאתה מטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מר פסיכולוג - תגובה

    טובי פלד
    23/02/2012

    דלית היקרה וכל אוהבי
    המטרה שלי היא היא מהפיכה בחינוך.אני מקדיש זמן בהתנדבות לעזור להורים שמתמודדים מול מערכת החינוך והרווחה.אני מופיע בבתי משפט ובוועדות השמה ועוזר להורים במערכת ה"חינוך"כותשת אותם. ההורים מרגישים חוסר אונים ופחד ומעטים הם העוזרים להם. בזמן האחרון עזרתי לאמא שמערכת הרווחה לקחה ממנה את ילדה בן השנה . בית המשפט קיבל את עמדתי מול חוות דעת אחרות והחזיר לאמא את הילד שלה.
    כשאת מאשימה אותי שאני מזלזל באנשים עלייך להוכיח זאת לא תמצאי אצלי מילה אחת שמביעה זילזול באנשים עובדים.
    הביקורת שלי היא על המערכת בכללותה ובעיקר על מערכת ה"חינוך".
    האנשים בה ברובם המכריע עושים עבודה טובה כפי שלימדו אותם בסמינר ובאוניברסיטה.
    לכן הביקורת שלי היא רק על אלה שלימדו אותם ועל הפוליטיקאים שאחראים על המערכת .
    יש הרבה מקצועות שאנשים לומדים הרבה שנים ולא משתמשים בידע שרכשו בכלל.
    ביניהם כלכלה, מנהל עסקים,קרימינולוגיה חינוך ועוד ועוד...
    גנים אני מכיר . עובד בגנים בעבר עבדתי יותר.עובד עם גילאי הגן והפעוטון.
    העבודה החינוכית בגילאים 3-6 בגנים בחלקה הגדול היא בזיבוז זמן .מכיוון שתהליך ההבשלה של ילדים הוא אינדיווידואלי.בגיל 6 ילד ילמד בחודש מה שיקח לו בגיל 4 ללמוד חצי שנה ותחושת תיסכול מתמשכת.
    חלק גדול מעבודת הגננות הוא שמירה על שלומם הפיזי של הילדים ווליווי שלהם בתפתחות מיומנויות ביולוגיות כמו קואורדינציה , גמילה,ריכוז ,ביישנות, ועוד.
    כמו שהגננת או ההורים אינם אחראים על התפתחות מיומנות ההליכה והאחיזה כך אינם אחרים על התפתחות מיומנויות אחרות בגילאים האלה.
    אלה שלומדים תיאוריות התפתחויות לא אומר שהם יכולים להשפיע על ההתפתחות.
    בבית ספר יסודי ותיכון זו עובדה ידועה ש80% מזמנם של המורים מוקדש להערכה ולמשמעת.
    פחות מ20% מוקדש ללמידה. אני חושב שבגן, האחוזים דומים.
    יש לי הרבה כבוד לאנשים העוסקים בחינוך ישיר . אין לי כבוד למערכת, לדרישות הלימודיות ולפוליטיקה של מערכת "החינוך". אני חושב שהיא גורמת נזק אדיר ובלתי ניסלח לאנשים לחברה ולמדינה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב מציעה לך להעמיק בתכניות העבודה - תגובה

    טובי פלד
    18/02/2012

    שלום רב
    ג היקרה אין לי ויכוח עם האנשים העובדים יש לי חילוקי דעות עם המערכת בעיקר האקדמיה ומשרד החינוך.
    אחת הצרות הגדולות של העם בישראל היא הבירוקרטיה של משרד החינוך הדרישות הפורמליות שלהם .יש תוכניות לימודים יש טפסים למלא אבל זה לא העיקר ובגילאים האלה זה חסר תועלת.כולם תיאוריות לא מבוססות שמטרתן להאדיר או לשמר את המימסד בו הן נלמדות.
    כעובדה יש מספר שיטות בגני ילדים והם לא מנוהלים לפי משרד החינוך והתוצאות בגנים האלה הן לא פחות טובות.
    הדבר נכון עוד יותר לילדים קטנים יותר.לא צריך שום השכלה אקדמית פורמלית כדי לנהל גן של ילדים בני 3,4,5 6
    הסובלים העיקרים מדרכים הקלוקלות של המערכת ה"חינוכית"הם אזרחי ישראל כפרטים ומדינת ישראל ככלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התסכימו שאדם לא מוסמך יטפל בילדכם?
    ג
    16/02/2012

    זה בדיוק מה שמשרד החינוך מתכוון לעשות בשנה הבאה. מישהו שם "השתגע"? הרי הילדים הם האוצר היקר ביותר שיש לכל הורה.
    ממתי מפקקירים אותם כך? מי נותן רשות? האם גם כשיש מחסור ברופאים שולחים סטודנטים עם הכשרה מקוצרת לבי"ח? פשוט שערוריה. הגיע הזמן להשמיע קול שפוי ואחראי במשרד החינוך!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התסכימו שאדם לא מוסמך יטפל בילדכם? - תגובה

    טובי פלד
    17/02/2012

    לא צריך שום הסמכה ושום תעודה כדי לשמור ולתת לילדים לשחק בארגז הצעצועים.
    כל אדם נורמלי סביר מעל גיל 15 יכול לעשות זאת בהצלחה.
    נראה לי אבסורד ללמוד שלש שנים כדי לעשות זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצער מאוד שכך חושב אדם שבמקצועו - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    17/02/2012

    שלום לך ג' היקרה
    אני שמחה על התגובה שלך
    שנים רבות עבדתי כמרצה ומכשירת מורים וגננות במכללת לוינסקי לחינוך,וברור לי כי המקצוע דורש ידע מעמיק והתנסות מודרכת.
    בברכה אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר אורה, כמוני, עוד רבים בדעתך!!!

    דידי
    19/02/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצער מאוד שכך חושב אדם שבמקצועו - תגובה

    טובי פלד
    17/02/2012

    .שלום ג
    אין ויכוח בינינו שבגיל הזה מתפתחות בין היתר מיומנויות חברתיות וזאת מכיוון שהמוח גדל ונוצרות מיליוני סינפסות.מתפתחים גם כישורים רבים אחרים .
    וכל ההתפתחות הזו יכולה תיקרה גם ללא התערבות אדם שעבר קורסים בבפסיכולוגיה התפתחותית ותיאוריות חינוכיות.
    את ודר ורבר מיצגות דעה לא מבוססת שהתיאוריות שמלמדים באוניברסיטה בתחום מקצועות הרוח והחברה הן מדע שצריך להתייחס אליו כאל המדעים המדויקים.

    כל האנשים המוכשרים והמצטיינים בעולם לא היו תחת השגחה של גננת אקדמאית בגילאים 3 עד 6.
    יש לי ביקורת גדולה מאד על המימסד האקדמי בארץ בתחומי החברה והרוח . אני חושב שהוא ירד לזנות .מנפק רישיונות עבודה בצואת תארים אקדמים שלא משקפים שום יכולת מלבד יכולת ללמוד בעל פה מילים. ממלא את המרחב בתעודות שכל מטרתן לקבל משכורות גבוהה יותר.בהרבה תחומים
    האקדמיה ממלאת את מוחו של הסטודנט במידע חסר ערך מעשי ולעיתים מזיק.
    במיוחד בתחומים המתיימרים להיות מדעיים כמו חינוך פסיכולוגיה, מנהל עסקים וכלכלה.
    .ודבר נוסף איזה ארגון ג מיצג.? לא יפה לא להציג את עצמך.


    ולמען הפתיחות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו