גמילה מחיתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מחיתולים
    אני
    27/06/2012

    שלום,
    בני בן 2:6 לפני כחודש נגמל מחיתולים- לקח לו בערך שבוע- 10 ימים והגמילה עברה מצויין. במשך היום מבקש ללכת לשירותים לפיפי וקקי ללא שום בעיה. גמלנו גם מהלילה כי פשוט נראה שהוא מסתדר עם זה ואכן זה לרב כך אך עד כה במיוחד בשבועיים האחרונים היו כבר 3 פספוסים בלילה אותם לא הרגיש אפילו. השאלה מה לעשות והאם זה נחשב תקין בשלב זה של הגמילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מחיתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מחיתולים - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    27/06/2012

    שלום לך אימא יקרה
    קודם כול מה שאת מתארת תקין לחלוטין. בדרך כלל נגמלים קודם ביום ורק לאחר כמה חודשים עד שנה בלילה. כפי שאמרת בלילה הוא ישן ולכן לא יכול להרגיש שהוא צריך לשירותים ולא צריך להפוך את זה לבעיה. בפנייך עומדות שתי דרכים האחת: חזרי לחיתול בלילה- עדיף חיתול רגיל בשל המחיר, יחד עם זאת את חושבת שיש בעיה והוא רוצה להרגיש "בוגר" את יכולה להשתמש בחיתולים מיוחדים ללילה הנראים כמו תחתונים- קראי להם תחתוני לילה, כמו שהולכים לישון עם פיז'מה, הולכים לישון עם תחתוני לילה. הקפידי על הלבשתם רק לקראת השינה .
    רק לאחר שבניך יקום יבש לפחות שבוע ברציפות את יכולה לנסות להסיר את חיתול/תחתוני הלילה ולעבור לתחתונים רגילים.
    הדרך השנייה שאני פחות ממליצה עליה היא להשכיב ללא חיתול לאפשר לו להרטיב ולא לומר על כך דבר, על מנת שלא להפוך את הרטבת הלילה הנורמטיבית לגיל זה לבעיה.
    בהצלחה אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו