תינוק בן שנה לא אוהב את אמא..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן שנה לא אוהב את אמא..
    מודאגת!
    31/08/2012

    היי ערב טוב.
    יש לי ילד בן שנה מתוק ומקסים.
    ילדתי אותו בניתוח קיסרי ולאחר מכן הייתה לי תקופת הסתגלות מאוד קשה שנמשכה כארבעה חודשים בהם האבא בעיקר טיפל ואני פחות.
    לאחר מכן זה השתנה.. אני הפכתי לדמות המטפלת העיקרית ואבא חזר לעבוד.
    אני נמצאת איתו מהרגע שהוא קם עד שהוא הולך לישון, מדי פעם אנחנו הולכים לאמא שלי והיא שומרת עליו\עוזרת לי.
    אני לא יודעת אם יש קשר בין כל מה שסיפרתי לשאלה שלי, אך הייתי חייבת לתת רקע.
    התינוק שלי מעדיף כל אחד אחר מאשר אותי. :-(
    הוא תמיד יושיט ידיים לאבא או לאחת הסבתות ואליי לא.
    הוא ממש יתנגד אם אני ארצה לקחת אותו מאחד מהם.
    זה מעציב אותי מאוד כי ממש רואים שהוא לא רוצה אליי ולא אוהב אותי כמו שאותם.
    למה זה קורה? מה ניתן לעשות כדי ליצור קשר חזק יותר עם הבן שלי?
    אני מודה לך מאוד, מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן שנה לא אוהב את אמא.. - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    05/09/2012

    שלום לך אימא יקרה
    קרוב לוודאי שהפעוט התרגל שאחרים מטפלים בו ולא את.
    מה עושים עכשיו?
    נסי לקרב אותו אליך, הקדישי לו זמן, חיבוקים נשיקות והרבה אהבה. שירי לו שירים הציעי לו פעילויות מגוונות וכיפיות, היי יצירתית ולאט לאט הפעוט יהנה מחברתך, אם תרגישי שאת לא מצליחה פני לייעוץ מקצועי
    בברכה אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו