גמילה מחיתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מחיתולים
    ס.
    05/10/2012

    שלום בני בן שנתיים ושבוע אני מנסה לגמול אותו מחיתול הוא מבין את הכל התחלתי איתו בלי להוריד את החיתול לנסות פיפי באסלה קניתי לו סיר והכנתי את הכל סיפורים והדגמה וכו'.... אך הכל אינו עוזר הוא בוכה אם אני מורידה חיתול אתמיד מבקש את החיתול ומסרב לעשות פיפי באסלה אני מרגישה מיואשת האם אני צריכה לחכות עוד זמן זה מאוד מלחיץ אותי השנה הבאה הוא יהיה בגן ואי אפשר לשלוח אותו עם חיתול ..מה אני אעשה ? האם אני לוחצת עליו? יש הרבה ילדים סביבנו בגיל שנתיים ואפילו פחות שכבר הורידו חיתול אם לא עכשיו אז מתי !!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מחיתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מחיתולים

    לימור
    05/10/2012

    אמא יקרה,
    אין כל סיבה להילחץ כל כך ולהלחיץ את הילד.
    יש לגמול אותו בהדרגה וכשהוא מוכן ורוצה, לא בכל מחיר. הבן שלי נגמל רק בגיל שלוש, אז מה. מה קרה?!
    זהו תהליך הדורש זמן:
    1) יש לשוחח על כך עם הילד ולראות שהוא רוצה ומוכן לתהליך. כשהוא מתעניין באחרים שמבלים בשרותים וכשהוא יודע/מודע מתי יש לו פיפי/קקי. הילד צריך להיות מסוגל להגימל פיזית ורגשית.
    2)כדאי לספר לו סיפורים העוסקים בנושא כמו למשל: סיר הסירים/אלונה פרנקל, לא רוצה חיתול.
    3) יש להודיע לילד מראש לפני שמורידים את החיתול.
    4) יש לקחת בחשבון שבהתחלה יהיו פספוסים והרבה. תמיד יש לקבל אותם בהבנה ולא בכעס אלא באמירה "בפעם הבאה נלך לשירותים/נעשה בסיר".
    5)לעניות דעתי יש להתחיל בתהליך רק כשהילד וההורה מוכנים וללא לחץ מצדכם ומהסביבה.
    המון הצלחה וחג שמח
    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו