עזרה דחוףףף !!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחוףףף !!!!
    מירב
    02/08/2014

    שלום .
    אני אמא לתינוק בן 10 חודשים . הבעיה המרכזית שלי שהוא פשוט מהבוקר עד שעולה לישון בוכה בוכה בוכה לא יודעת ממה זה נובע אם מעייפות או אופי או כאב ניסנו הכול היינו אצל הרופאים הכול ברוך ה תקין פשוט לא רגוע נמאס לו מהר מדברים ישר בוכה גם ידיים לא עוזר רק צועק חזק ובוכה אוהב מאוד טלויזיה אבל גם נמאס לו ובוכה רוצה תמיד תשןמת לב אי אפשר לעשות איתו כלום ! כבר על סף ייאוש !!
    מבחינת שינה הוא ישן לילה שלם מ 8-6 וחצי רצוף ( רק לפעמים קם למוצץ או מכאביי שיינים) אבל ישן טוב טפו טפו גם ביום עד 3 שעות אוכל הכןל מהכול ביום הוא עם חמתי שיש לה משפחתון איתה הכול בסדר מתנהג מעולה בסביבת הילדים איך שאני ובעלי מגיעים הביתה או שישי שבת שאנחנן איתו רצוף משהו משתבש עליו כאילו ילד שונה בוכה צועק עצבני לא רגןע חייב להעסיק אותו תמידדד!!!! ממה זה נןבע ? מה אפשר לעשוך להרגיע אןתו קצת ? זה הגיוני שתינוק כזה קטן מכיל כאלה עצבים בגופו הוא פשוט לא רגוע בכלל ? מאוד עקשן ! עזרה דחוף תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוףףף !!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוףףף !!!! - תגובה

    טובי פלד
    03/08/2014

    הי מירב
    יכולות להיות כמה סיבות למצב הזה. זה לא המקום לפרט . לדעתי כדאי לך ללכת ליעוץ לפסיכולוג התפתחותי או למכון להתפתחות הילד של קופת חולים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו