מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- באיזה גיל זה מומלץ לשלוח ילד למסגרתליאור05/08/2015
כשאין מגבלה של עבודה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באיזה גיל זה מומלץ לשלוח ילד למסגרת - תגובה
ד``ר אורה רבר05/08/2015שלום לך אימא יקרה
הזמן האופטימאלי הוא לקראת גיל שנתיים.
אם הפעוט נשאר איתך בבית חשוב לחשוף אותו לחברת ילדים בני גילו
יש מקומות שבהם מתקיימות פעילויות לפעוטות כבר מגיל שנה
בהצלחה אורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאיזה גיל זה מומלץ לשלוח ילד למסגרת - תגובה - תגובה
טובי פלד05/08/2015לדעתי כמה שיותר מוקדם גם חצי שנה זה בסדר. הוא יהיה יותר חסון ויותר בריא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אין הסכמה ביניכם?
ליאור03/09/2015שלום שירה
פסיכולוגיה זה לא מדע. אני מסתמך על האבולוציה של המין האנושי . במשך מיליוני שנים תינוקות גדלו וגודלו על ידי הקבוצה והשבט. מהרגע הראשון עדיף לתינוק להיות בקבוצה לשמוע ולראות יותר מאדם אחד כך ההתפתחות השפתית והרגשית טובה יותר. מי שגדל רק עם אמא או עם מטפלת בשנה שנתיים הראשונות ילמד פחות להסתדר עם אנשים שאתו . עולמו יהיה צר כעולם האדם שאתו .
רוב האנשים שמשאירים את התינוק רק עם אדם אחד בשנתו הראשונה עושים זאת מתוך פחדים .
השתכנעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אין הסכמה ביניכם? - תגובה
טובי פלד06/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אין הסכמה ביניכם? - תגובה - תגובה
טובי פלד06/09/2015שלום שירה
פסיכולוגיה זה לא מדע. אני מסתמך על האבולוציה של המין האנושי . במשך מיליוני שנים תינוקות גדלו וגודלו על ידי הקבוצה והשבט. מהרגע הראשון עדיף לתינוק להיות בקבוצה לשמוע ולראות יותר מאדם אחד כך ההתפתחות השפתית והרגשית טובה יותר. מי שגדל רק עם אמא או עם מטפלת בשנה שנתיים הראשונות ילמד פחות להסתדר עם אנשים שאתו . עולמו יהיה צר כעולם האדם שאתו .
רוב האנשים שמשאירים את התינוק רק עם אדם אחד בשנתו הראשונה עושים זאת מתוך פחדים .
השתכנעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדברים שאתה אומר הם מאוד קשים
שירי11/09/2015בעצם אתה אומר שאמא שנשארת שנתיים עם הילד שלה עולמה צר והיא גורמת לו עוול. להזכירך לפני הרבה שנים לא היו מסגרות לגילאים צעירים אלא רק לגילאי 3 ומעלה. אז כל אותם אנשים עולמם צר? ומה אם אמא לא עובדת ואין לה כסף להכניס ילד למסגרת אבל עדיין מפגישה אותו עם ילדים. לוקחת אותו לחוגים. ומה עם אמא שבחרה מתוך הכיף להיות עם התינוק שלה. האמת אני מרגישה עכשיו נבוכה שנשארתי עם הבת שלי ואולי גרמתי לה צער לכל החיים. בו בזמן שבאותה תקופה הייתי מסונוורת מהאהבה אליה ודווקא עליי אמרו שאני אמא קולית שלא מפחדת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירי יקרה
ליאור25/09/2015אין צורך בייסורי מצפון. אין פה אמת אחת. את עשית מה שנראה לך לנכון באותו רגע. חינוך ילדים לא נגמר בפעוטון. מאחלת לך אושר והנאה עם המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדברים שאתה אומר הם מאוד קשים - תגובה
טובי פלד25/09/2015שירי היקרה
אין צורך ביסורי מצפון . לא מדובר פה על עוול לילד או סבל ,מדובר על כך שבאופן כללי ילד שגדל מגיל0 בקבוצה קרובה נחשף למגוון התנהגויות שמעשירים אותו. הוא יכול לגדול ולהתפתח יפה מאד גם במסגרות אחרות. זה רק עניין של העדפה למיגוון ההתנהגוית שתינוק נחשף.וכמו שאת מתארת את עצמך הרי ילדך נחשף לילדים ולפעילויות נוספות ולא היה צמוד רק אלייך.
כך שאני בטוח שלא גרמת לו שום נזק ולהיפך רק תרמת לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
