העברת ילד פעוט לגן אחר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העברת ילד פעוט לגן אחר
    מירב
    17/06/2017

    שלום רציתי להתייעץ לגבי העברת ילדי בן שנה ן7 מהגן הנוכחי.אני בלבטים כדי לדעת אם זה נכון.הגן הנוכחי הוא מאוד טוב הגננת מאוד נעימה וטובה הילד שמח מאוד וטוב לו .לאורך השנה הרבה דבריםהפריעו לי כמו שהגננת לא ידעה אותי שבנותיה עוזרות אלא גיליתי את זה אחר כך...כל מיני דברים קטנים כאלה אבל זאת לא ההתלבטות.יש דבר אחד נורא שמפריע לי ורציתמ לקבל חוותדעת מקצועית.הגן גדול מרוווח ונעים אך הגננת משתמשת בחלק קטן מאוד יש חצר ויש פינת משחקים לא מנוצלת כמעט.הקטע שתמיד אני רואה את הילדים באותו מקום.הילדים בגילאי שנה עד שלוש בקבוצה שלו.בגלל החום בקיץ והקור בחורף היא לא מנצלת את החצר תמיד וזה בסדרהעניין הוא שגם חלק נכבד מהגן שאמור לשמש את הילדים במקרה שאי אפשר לצאת ךחצר לא מנוצל כמעט.האם זה בסדר שהיא משאירה אותם רוב היום בחדר לא הכי גדול ומוציאה אותם מעט בבוקר לחצר ומפעילה אותם יותר במשחקים בתוך? כלומר האם זה שהילדים לא מקבלים מרחב שכבר קיים כי היא לבד ואין לה מספיק כח אדם להפעיל אותם שם..היא מטפלת אחת על 9 ילדים.האם זה סיבה להעביר לגן אחר? אשמח לקבל תשובה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העברת ילד פעוט לגן אחר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברה לגן אחר

    טובי פלד
    17/06/2017

    שלום מירב
    אין סיבה להעביר את הילד לגן אחר . אלה דברים שמפריעים לך מבחינה תיאורטית אבל לילד שלך טוב מאד בגן הנוכחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו