בעית שינה ומוצץ... הצילו...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעית שינה ומוצץ... הצילו...
    מותשת
    09/02/2009

    הי, בני בן 4.5 חודשים (נולד בשבוע 41+4) ומעולם לא ישן לילה שלם , שלא לדבר על התעוררויות של כל שעה וחצי ולעיתים אפילו פחות. בחודש הארחון ניסיתי ללמדו להירדם עצמאית ואםילו נחלתי הצלחה אם כי בשבוע האחרון חלה והכל התקלקל. מתנומות היום (בצהריים היה נרדם לשעתיים ) ועד לשינה בלילה. צורח כשמגיע למיטה, מתעורר כל הזמן, יקיצתו הוקדמה בשעה ל- 05.30. כאילו הכל התקלקל. מה לעשות? האם להתחיל הכל מההתחלה? ראוי לציין כי יש ניצני שן אחת... מן הסתם עצבני כל הזמן. זאת ועוד הוא נרדם עם מוצץ (מרגיע אותו מאוד) ולאחרונה אני מרגישה כי הוא פיתח תלות במוצץ. איך מפסיקים זאת? פשוט להפסיק לתת לו מוצץ כשהוא הולך לישון בבת אחת ולתת לו לבכות עד שיירדם? כמובן כשאני איתו... תעזרו לי בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעית שינה ומוצץ... הצילו...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עונים - גם בפורום השינה!

    מותשת
    09/02/2009

    ממש חבל... אנו כותבים שאלות ומצפים לתשובות כשאנו מיואשים וזקוקים לסיוע, אך אף אחד לא מתייחס אלינו. לא כאן ולא בפורום השינה. פשוט חבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה של תינוקות

    מיכל דביר קורן
    09/02/2009

    שלום לאימא המותשת,
    אני שומעת את הדחיפות שבהודעתך, את הלחץ, את הבהלה, את חוסר שעות השינה, את העייפות הרבה, את האכזבה מהעובדה שהרגלי השינה שנצברו עד כה התקלקלו...אבל אני רוצה להזכיר לך שמדובר בתינוק בן ארבעה וחצי חודשיים!!!!
    לתינוקות קשה להירדם. לתינוקות קשה לישון שינה רצופה. לתינוקות צומחות שיניים וזה מכאיב להם ומפריע מאוד. וגם: תינוקות לפעמים בוכים. וגם צורחים. חזק.
    כל זה קורה להם כיון שהם מגיעים לעולם עם מערכת עצבים מאוד רגישה ובלתי מפותחת והתפקיד של ההורים המטפלים בהם הוא להרגיע ולווסת ולתמוך וללטף ולשיר ולנחם ולהחזיר את המוצץ וכו' וכו' וכו'. אז נכון, יש תינוקות שאצלם זה קל יותר, ואולי את שומעת על כאלה מסביבך, תינוקות בעלי מזג יותר נוח שקל להם להירדם והם אפילו ישנים בלילה. זה לא התינוק שלך. זה עדיין לא אומר שבהדרגה הדברים לא ישתנו ויסתדרו והוא יהיה חייכן ומקסים וגם יאפשר לך לישון יותר.
    אני ממליצה לך לחפש קבוצת תמיכה של אימהות באיזור מגורייך במסגרת חוג כלשהוא (עיסוי, יוגה תינוקות וכו') על מנת לפגוש אימהות נוספות ולהחליף חוויות: נשמע לי שאת בעיקר מאוד עייפה ובודדה וזה החלק הקשה מכל כשמגדלים תינוק קטן.
    אני גם מבינה את התסכול כשאנחנו לא עונות מספיק מהר: אנחנו עדיין לא מחלקה של טיפול נמרץ ומדובר בפורום שמנוהל כולו בהתנדבות ומתוך אהבה לילדים ולהורים....גם ללמוד לחכות לתשובה זה שיעור חשוב, לא?....
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו