ילד שמתלונן על קור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד שמתלונן על קור
    אתי
    09/02/2009

    נכדי בן ה3 מתלונן כל הזמן שקר לו ומבקש להתקלח במיים חמים מספר פעמים בשעה. ערכנו בדיקות רפואיות שלא העלו ממצאים חריגים. בגן מתפקד בצורה רגילה. הגננת העלתה השערה כי מדובר במשהו ריגשי. אודה על תגובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד שמתלונן על קור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אתי,

    מיכל דביר קורן
    09/02/2009

    על מנת שאוכל לסייע יותר, נסי מעט לפרט : האם הבקשה למקלחת היא על מנת להתחמם או על מנת להתנקות? האם הוא נהנה ממקלחת? האם הוא ילד שסובל מרגישות תחושתית כלשהיא? האם ישנן עוד בקשות חוזרות ונשנות שנשמעות מוזרות הקשורות לניקיון או לשלום הגוף? מתי מופיעה הבקשה למקלחת: האם גם תוך כדי פעילות מהנה כמו משחק משותף עם ההורה או עם ילד אחר, או שמא מופיעה בתגובה לתסכול? מתי החלה בקשה זו להופיע? האם הוא ילד בעל מזג נוח או ילד הנוטה לסערות ולהתפרצויות רגשיות והתנהגותיות? האם הוא משתמש בחיתולים או נגמל? על סמך מה הגננת הציעה שמדובר בבעיה רגשית: האם הוא ילד הסובל מקשיים חברתיים? התנהגותיים? התפתחותיים? איזה בדיקות רפואיות עשיתם?
    כפי שאת מבינה יש הרבה הרבה אפשרויות להתנהגות כזו....אני מציעה לנסות להתמקד קצת יותר גם כדי להבין לאיזה תחום מקצועי לכוון אתכם...
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו