עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    נעמי
    16/02/2009

    בני בן שנתים בחודש הבא ,ויש לי תינוקת בת חודשים וחצי עד עכשיו בני היה בבית , אני חוזרת לעבודה בחודש הבא ואני צריכה עזרה בכמה שינוים . אני אמורה בימים הקרובים לרשות אותו לגן , הוא ישן איתנו במיטה וזה גם כבר קשה אין לו עדין הרגלי שינה "נורמלים" בנוסף לכל יש לי חששות ממחלות שיגיעו הבית, בחודשים האחרונים הילד השתנה צור המון וכל הזמן לא רוצה איך מתמודדים ? בבקשה תעזרו לי לסדר את המחשבות . אני מנסה בכל כוחותי להגן על ילדי ודואגת כל הזמן. התנהגות קצת לא נעימה מצד בני? האם זה גי או שיעמום של הבית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים ומעברים

    מיכל דביר קורן
    17/02/2009

    נעמי שלום,
    מתוך דברייך עולה כי שינויים רבים צפויים לכם, ועל כל אחד מהם ניתן לנהל דיון ארוך ומעמיק שקשה לנהל דרך הפורום מבלי שאת בעצם שואלת שאלה ספציפית. הדברים גם קשורים אלה באלה. אנסה להתייחס בקצרה:
    המעבר מהבית אל מסגרת גנית ראשונה הוא מעבר מורכב שעשוי להיות קשה הן עבור ההורים (כפי שציינת:דאגה, חשש מפני מחלות, קושי לסמוך על המסגרת ועוד ועוד) ועוד יותר עבור הילד שנדרש להתמודד לראשונה עם מסגרת חינוכית בה דרישות והגבלות וצורך להיפרד ממך ולהסתמך על אחרים. בנוסף, בנך מתמודד כעת עם הולדת אחותו כלומר בבית התרחש שינוי משמעותי מאוד אשר פגש אותו בתקופה אישית לא פשוטה - הוא כעת מפתח את אישיותו העצמאית ועל כן נוטה ליותר תובענות ודורשנות - מנסה להגדיר את עצמו ועל כן להרגשתך הוא "השתנה".
    את מבקשת עזרה לארגן את המחשבות, ונדמה שאת אולי חשה שקצב השינויים הנדרשים כעת מהיר מידי, דורש הרבה התאמות והסתגלות רגע אחרי שהתרגלת לבנך הבכור, ולפני שהספקת להתרגל אל עובדת היותך אם לשניים. התפתחותם של ילדים מהירה ומחייבת אותנו להסתגלות מהירה ולתגובה מהירה לשינוי. מקובל להגיד שאצל תינוקות ופעוטות מה שקבוע הוא שהם כל הזמן משתנים, ומחייבים את הוריהם להשתנות גם כן. עד שהתרגלת למשהו אחד, הוא כבר לא מתאים יותר.
    קשה מאוד להכיל הרבה שינויים בבת אחת, ואולי עצתי לך תהיה לנסות להפריד ביניהם על מנת לא לחוש כל כך אבודה ומבולבלת. למשל, אם את מרגישה שבנך כעת מתמודד גם עם התינוקת וגם עם הגן, אולי זוהי לא התקופה לדרוש ממנו לשנות את הרגלי השינה שלו ולדחות זאת עד שתושג מעט יציבות בדברים אחרים.
    וגם, בתקופות עמוסות התרחשויות בהן צריך לקבל החלטות ולהנהיג שינויים הדורשים כוחות מומלץ לפנות לקבל ייעוץ על מנת לא לחוש לגמריי לבד...
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה על העידוד ותשומת הלב

    נעמי
    17/02/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו