חרדת נטישה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נטישה?
    רונית
    23/02/2009

    שלום, יש לי ילד בן 4 חודשים. אנו מתגוררים בארה"ב. בעוד כחודשיים, כשהוא יהיה כמעט בן חצי שנה, יש לי ארוע בארץ שמאד הייתי רוצה להגיע אליו. אני מעדיפה שלא לקחת אותו איתי מכיוון שמספר שבועות אח"כ אנחנו שוב טסים לארץ ואני מעדיפה שלא יצטרך להתמודד פעמיים בתקופה קצרה עם ג'ט לג. קיימת אופציה שהוא ישאר עם אביו ואני אטוס רק לארוע, כך שבסה"כ לא אהיה איתו 3-4 ימים. לאחרונה הפסקתי להניק אך אני לא עובדת ולא עזבתי אותו ליותר משעתיים עד היום. האם נסיעתי לתקופה כזו עלולה להיות טראומטית בשבילו? לפגוע בתחושת הבטחון שלו? אני כבר עכשיו מרגישה רגשות אשם ומתקשה לקבל החלטה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת נטישה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרידה מתינוק לצורך נסיעה

    מיכל דביר קורן
    23/02/2009

    שלום רונית,
    במציאות שהינה קבועה ובלתי משתנה באופן דרמטי, תחושת בטחון אינה נפגעת בקלות. אני מניחה שאם אביו הינו דמות משמעותית בטיפול בבנך, כלומר מבלה איתו זמן משמעותי, מאכיל ומקלח אותו, מכיר היטב את שגרת יומו ומהווה חלק בלתי נפרד בטיפול בו, אין כל מניעה שתסעי. כדאי כמובן להרגיל אותו בהדרגה ליציאתך כלומר בשבועות שלפני הנסיעה להתחיל לתרגל יציאות ממושכות יותר מהבית בהן אביו ייקח את הפיקוד, ולנסות לדבוק בשגרה ככול הניתן (טיול בפארק הקבוע, שירים שרגיל לשיר ולשמוע, צעצועים בהם אתם משחקים יחד וכדומה).
    יחד עם זאת, עליי לציין כי לא נראה לי שיש מניעה מבחינתו לטוס פעמיים: הוא לא יזכור את החוויה. סיבה לנסוע לבד היא לא הג'ט-לג שלו, אלא הצורך שאולי יש לך בכמה ימי מנוחה והתאווררות, וזה לגיטימי....כי הרי תינוקות בגילו הם פרטנרים דיי נוחים לנסיעה ממושכת, במיוחד אם מדובר בתינוק בעל מזג נוח. כמובן שכל ההתארגנות לטוס לבד עם תינוק היא לא פשוטה, אבל זה כבר נושא אחר....
    נסיעה טובה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו