אוהבת להיות לבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוהבת להיות לבד
    ליאת
    24/02/2009

    שלום, יש לי ילדה בת 3 מאוד מפותחת מבחינה רגשית. כשאנחנו נפגשים עם חברים היא לא משחקת עם הילדים אלא מעדיפה לשחק לבד או איתי, גם בגן יש לה בעיקר חברה אחת שהיא משחקת איתה ועם כל שאר הילדים היא מעדיפה לא לשחק. כשאנחנו מגיעים לגן בבוקר וילדים באים להגיד לה שלום היא כועסת ומתחילה לבכות שלא ידברו איתה. אני רוצה לדעת למה היא לא מתחברת לילדים אחרים והאם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לגרום לה לאהוב לשחק עם ילדים ולא להיות תמיד לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוהבת להיות לבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוהבת להיות לבד?

    אודט בוקאי
    25/02/2009

    שלום ליאת

    מתיאורייך נשמע שלבתך יש קושי כלשהו ביצירת קשרים חברתיים עם בני גילה ולכן היא מעדיפה/אוהבת לשחק לבד או איתך. הקושי יכול לנבוע מסיבות שונות ולכן חשוב להעמיק את ההבנה של הקושי.

    חשוב לציין שלכל ילד יש צרכים חברתיים שונים-יש שיעדיפו לשחק עם ילד אחד או שניים ויש שיתחברו עם הרבה ילדים. במקרה של בתך-נשמע שהיא מאויימת מהרצון של ילדים להיות בקשר איתה-כועסת ובוכה כאשר מתקרבים אליה ומנסים ליצור איתה קשר.

    כהתחלה הייתי משוחחת עם הגננת ומבינה כיצד היא מתרשמת מיכולותיה החברתיות של בתך ומה היא עושה על מנת לעודד אותה לשחק עם ילדים אחרים. ניתן ללמוד הרבה על יכולותיה החברתיות של בתך מהתבוננות בקשר שהיא כן מקיימת עם החברה האחת.

    בהמשך, הייתי פונה לייעוץ מקצועי על מנת לברר לעומק מה עומד מאחורי הקושי שאת מתארת.
    אם תהיי מעוניינת ,אוכל להפנות אותך לכתובת מתאימה בהתאם לאזור מגוריכם.
    בגלל גילה הצעיר של בתכם אני מאמינה שבירור מקצועי יוכל לקדם אותה ולעזור לה בכישוריה החברתיים בהמשך דרכה.
    בברכה,
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ליאת
    27/02/2009

    תודה על עצתך, אני אשמח אם תפני אותי למישהו שאוכל לשוחח על בתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ליאת

    אודט בוקאי
    27/02/2009

    ליאת, את מוזמנת לפנות אליי דרך המייל שמופיע בראש הפורום ולומר לי מה אזור מגוריכם, נמשיך את ההתכתבות שם ואשמח לספק לך כתובות אפשריות.

    בברכה,
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו