הסתגלות לגן חדש לפני הולדת אח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסתגלות לגן חדש לפני הולדת אח
    יעל
    25/02/2009

    שלום בתי בת שנה וחצי, נמצאת מגיל שלושה חודשים במשפחתון בתוך בית עם 4 ילדים נוספים. לאחרונה נראה לנו שזה קצת "קטן" עליה כבר , אנחנו רוצים שתהיה לה חצר לשחק בה ונראה גם שהטלוויזיה דלוקה הרבה מעבר למה שאנחנו רוצים. החלטנו להכניס אותה לגן אלא שבעוד כחודשיים אני צריכה ללדת. האם חודשיים הם מספיק זמן לילדה להסתגל למסגרת חדשה, גדולה יותר ממה שהיר רגילה לפני שיבוא שינוי נוסף בדמות אח קטן? יש לציין שהילדה עצמאית בכלל לא תלותית אוהבת חברה והסתגלה עד עכשיו בקלות לכל שינוי שעברה. תודה על תשובתך יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מסגרת

    אודט בוקאי
    26/02/2009

    שלום יעל

    החלטכם נכונה והגיונית:אתם קשובים היטב לצרכים המשתנים של בתכם הגדלה.
    משך הסתגלות למסגרת חדשה היא כחודש בממוצע, כמובן שזה תלוי בילד הספציפי, ובמקרה שלכם תארתם את בתכם ככזו שמסתגלת היטב לשינויים. בתכם כבר הסתגלה למסגרת חוץ ביתית כך שהמעבר כעת הוא לא מאוד דרמטי כמו יציאה למסגרת בפעם הראשונה. בנוסף, צוות הגן יהיה פנוי לקלוט אותה בתקופה זו של השנה, שלא כמו בתחילת שנה כשקבוצה גדולה של ילדים נקלטת בגן.

    בהצלחה ולידה קלה!

    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו