תינוקת צורחת באוטו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת צורחת באוטו
    חן
    25/02/2009

    צריכה עזרה... ביתי בת חודשיים וחצי ובכל פעם שאני שמה אותה באוטו היא מתחילה לבכות , חשבתי שהבעיה בסל קל אז החלפתי וזה לא עבד, תליתי צעצועים- לא עבד, אני יושבת לידה (כשבעלי נוהג)- לא עבד , שיחקתי איתה - לא עבד היא מסוגלת לצרוח במשך חצי שעה עד שנרדמת מבכי אני לא מצליחה להרגיע אותה גם לא מוצץ. אני לא מצליחה למצוא פתרון האם למישהו יש עצה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת צורחת באוטו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוודאי-אצלנו עזר רק DVD נייד!

    דנה
    26/02/2009

    עד לירושלים הגענו איתו בשקט ואפילו נרדמה.... קשה להאמין אבל זה קרה בהצלחה לכם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צורחת באוטו

    אודט בוקאי
    27/02/2009

    שלום חן

    קשה לי להסיק מתיאורך הקצר מה הסיבה לחוסר השקט שבתך נתונה בו בנסיעה באוטו. מרבית התינוקות נרגעים מעצם הטלטול שיש ברכב ונרדמים, אך עדיין ישנם תינוקות שהנסיעה ברכב גורמת להם לחוסר שקט ומצוקה.
    כמה כיוונים בכל זאת:

    בתך בת חודשיים, זהו עדיין גיל של כאבי בטן מגזין (תופעה הידועה בשם קוליק), כך שבהחלט יכול להיות שבתדירות שבה אתם נוסעים ברכב צפוי שהיא תהיה בהתקף כזה. אלא שבבית כאשר היא בהתקף (האם יש הרבה כאלה?)יש לך אפשרות להרגיע אותה בדרכים שונות-הרבה על הידיים, השכבה על האמה לאפשר לגזים לצאת ועוד תנוחות ידועות (..האם ?). אם זה הבכיוון סביר להניח שהתופעה תחלוף לראת גיל ארבע החודשים, עם חלוף הקוליק.

    נסיעה ברכב עם תינוק בוכה היא מלחיצה מאין כמוה, ומן הסתם כשאתם לא רגועים קשה לכם גם להרגיע אותה ונוצר מעגל של לחץ...אגב, האם כשהיא בוכה בבית את מרגישה שאת/ם מצליחים להרגיע אותה בקלות או שנדרש מאמץ רב על מנת להרגיעה, ולרוב לא ממש ברור לך מה מציק לה כעת (רעב, עייפות, כאבי בטן, חיתול מלא..)

    עצתי-המנעו כמה שיותר מנסיעות ממושכות. הגיעו לרכב כאשר בתכם כבר שוכבת זמן מה בתוך הסלקל, כשהיא אחרי ארוחה/החלפה/זה עתה החלה לישון.
    זה לא פשוט כי התרכים שלכם לצאת מהבית לעתים קרובות מתנגשים עם הצרכים של בתכם-שינה/אוכל וכו'... אך זה שם המשחק בשלב זה וככל שהיא תגדל כך הצרכים שלה יהיו פחות תכופים ודרמטיים-ויכולת התסכול שלה תגדל.

    אם למרות כל הנ"ל אתם מרגישים שיש משהו מתמשך שקשור אך ורק לנסיעה ברכב, הייתי פונה לייעוץ של מרפאה בעיסוק בנושא וויסות תחושתי-היא תכוון אתכם לאיזה מגע בתכם זקוקה, מידת התאורה/רעש/חום שהיא זקוקה לה על מנת להיות רגועה.

    בהצלחה

    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו