תינוק סרבן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק סרבן
    ענבל
    27/02/2009

    בוקר טוב יש לי תינוק בן חצי שנה. לפני חודש התחלתי לתת לו פירות והוא מאוד אוהב את הארוחה הזאת. אחרי שבועיים אולי כצת יותר התחלתי לתת לו מרק ירקות. ופה התחילה הבעיה. בהתחלה הוא היה אוכל קצת אבל בימים שלאחר מכן הוא פשוט לא רוצה לאכול את המרק הגענו למצב שהוא אוכל את המרק עם צרחות ובכי ומאוד כואב לי לראות את זה. אמרו לי לנסות אולי לתת לו פירה וגם את זה הוא לא אהב. אני לא יודעת מה לעשות הרי הוא צריך לאכול גם ירקות ובקרוב גם עוף ואין לי מושג מה לעשות. אשמח לקבל עצות או תפריט אחר. יום טוב ענבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק סרבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ענבל,

    דפנה תייר
    27/02/2009

    ראשית - הייתי ממליצה לך להתייעץ עם דיאטנית ששאלתך נופלת בתחום המומחיות שלה.
    אנסה, יחד עם זאת, לתרום לך מידיעותי ומניסיוני, וקודם לכל אני מבינה את דאגתך ואפילו את הלחץ המסויים שבו את נתונה - אלה אופייניים לאמהות לילד ראשון, ובכלל אופייני לאמהות לחוות חששות סביב נושא ההזנה.
    בנך אוכל בתיאבון ובהנאה את מנת הפירות שלו - היי מרוצה מכך. הוא אינו "צריך לאכול". הוא יכול לאכול גם ירקות, אך אם משום מה הטעם אינו ערב לו - לעניות דעתי אפשר לוותר על כך לתקופת מה ומאוחר יותר לנסות שוב. לא יקרה שום אסון מכך.
    שאלי את עצמך: האם את אוהבת את כל המזונות באותה מידה? חישבי על מזון שממש לא טעים לך ודמייני שמישהו מנסה לדחוף לך אותו לפה בניגוד לרצונך!
    כבדי את העדפותיו של בנך. באחריותך להציע לו מגוון מאכלים ולארגן את סביבת ומועד ההאכלה שלו, אך זכותו ובאחריותו להחליט ממה לאכול וכמה לאכול. היי קשובה ורגישה לאיתותים שלו.
    ולסיום אמליץ שוב, שבמידה ואינך רגועה - התייעצי עם אחות טיפת חלב, עם הרופא הילדים שלך או עם דיאטנית.
    בברכה, דפנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה לך עזרת לי מאוד.

    ענבל
    28/02/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו