מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סדר יום ופעילותרוני19/03/2009
שלום בתי נולדה בשבוע 29. כיום היא בת 10 חודשים כרונולוגית (קצת יותר מ -7 מתוקן) רוב הזמן היא עדיין איתי בבית, אני כרגע לא חוזרת לעבודה במשרה מלאה גם לי וגם לבעלי אין שיגרת עבודה מסודרת: ישנם שבועות בהם עובד מהבקר עד הלילה ושבועות בהם נמצא כל היום בבית. כשאני עובדת על פרוייקטים בתיאום עם השבועות שבהם הוא נמצא (ויכול להיות יותר עם הקטנטונת). התינוקת שלנו הולכת לישון/קמה/אמבטיה/אוכלת בשעות קבועות כל שאר הזמן נטול שיגרה. ישנם ימים שאנחנו בבית ומטיילים קצת בחוץ ישנם ימים שאנחנו נוסעים ומסתובבים כמעט כל היום במקומות שונים עם אנשים שונים. ויש לציין שהיא מאוד משתפת עם זה פעולה ומאוד שמחה לצאת ולנסוע באוטו יש ימים שכולנו יחד, ברוב הימים רק אני איתה, לפעמים רק אבא איתה..... השאלות שלי הן: איזה סוג של פעילות/הפעלות אפשר וכדאי לעשות עם תינוקות בגיל הזה? (והעתיד קרוב) האם חוסר השיגרה יכול להשפיע עליה? באיזה גיל יהיה עדיף יותר לתינוקת להיות במסגרת על פני שהות עם הורים בבית ובשיגרת פעילות לא קבועה? פשוט בגלל אופי העבודה שלנו אנחנו יכולים להמשיך ככה גם בשנה הבאה... הרבה תודה רוני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רוני,
דפנה תייר20/03/2009שתי הנקודות החשובות ביותר, בעיני, המשתמעות מתיאורך הן שנראה שלכל חברי המשפחה טוב עם סגנון החיים הזה, שכנראה מתאים גם לבוגרים וגם לתינוקת, וכן - שלמרות חוסר השיגרה,ישנם מספר "עוגנים" חשובים (זמני האוכל, השינה/קימה, האמבטיה) שהם קבועים וחוזרים על עצמם, כך שנוצרה שיגרה מסויימת סביבם.
ומכיוון שיש את שתי הנקודות האלה איני רואה סיבה שיווצר נזק כל שהוא לביתך. אתם נהנים איתה היא אתכם - זה נפלא, ואם מתאים לכם להמשיך בכך הרי שאיני רואה שום מניעה להמשיך זאת עד גיל שנתיים ואולי אפילו שלוש (גם אם זה לא שכיח כיום).
מן הסתם אתם משקיעים הרבה בתפתחותה המוטורית, הקוגניטיבית והרגשית כך שלא יהיה לה חסך (ואולי אפילו להפך) לעומת ילדים הנמצאים במסגרת. רצוי שתגוונו בין משחקים, צעצועים, ספרים, שירים, מעט טלויזיה, גן המשחקים, טיולים בעגלה, זחילה ותנועה חופשית בסביבה בטוחה וכיוב' עיסוקי תינוקות. חשוב שתתרגל בהדרגה לסביבת ילדים אחרים ולכן מה שכדאי לנסות הוא להפגיש אותה עם תינוקות בני גילה, לשעה-שעתיים מספר פעמים בשבוע, ובהמשך בגיל שנתיים-שלוש אולי אף ליותר מכך, אפשרי במסגרת חוג.
בברכה, דפנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרבה תודה...
רוני20/03/2009על התשובה המרגיעה והמעשירה (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
