קשיים בההירדמות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשיים בההירדמות
    אלי
    24/03/2009

    בני בן שנה ועשרה חודשים ובכל לילה הוא מתקשה להירדם הוא לעולם לא נירדם לבדו ותמיד אנו צריכים להרדים אותו והוא נירדם תוך כדי משיכה בשערות ראשינו מיותר לציין שזה מציק ואפילו כואב אך אנחנו מוכנים לסבול כמה דקות רק שירדם כבר ונוכל סוף סוף לנוח מיומנו העמוס גם כך. אציין בנוסף שהילד הוא מקסים וחכם ומאד פעלתן ונשמח מאד אם הוא פשוט ירדם במיתתו בצורה נורמלית ונוכל ליהנות גם מערב נעים יותר וגם למנוחה טובה בלילה שכן הוא ישן איתנו במיתה ולא רוצה לישון במיתה שלו . תודה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשיים בההירדמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיים בהירדמות ותהליכי נפרדות

    אודט בוקאי
    25/03/2009

    שלום אלי,

    אני מזמינה אותך לעיין בדיונים רבים ביותר שנערכו בפורום הזה סביב קשיי שינה-אין לי ספק שתוכל להעשיר את עצמך בתובנות לגבי התנהגותו של בנך בנושא הרגלי שינה.

    על פי תיאורייך נשמע שאתה מצפה שהשינוי בהתנהגות של בנך יגיע מצידו, ואתה מתקשה להבין למה הוא לא יכול "פשוט" להירדם בצורה נורמלית-זאת בעיקר משום שבאופן לא מודע, אתם הרגלתם אותו להרדם בעזרתכם =באופן לא עצמאי, ולכן הוא פיתח בכם תלות לצורך כך.

    אני לא יודעת מהי הסיבה הראשונית לכך שמלכתחילה לא הרגלתם את בנכם להרדם לבד ובמיטתו (האם היה תינוק קשה במיוחד?עם בעייה רפואית כלשהי?) אך זהו הבסיס להקניית הרגלי שינה בריאים (אלא אם כן אתם מאמינים בעיקרון הרצף, וגם זה לגיטימי אם ההרגל הגיע מתוך רציונל).

    לצורך הרדמות בנכם זקוק לחפץ מעבר שיאפשר לו מעבר רגוע בין השהות עמכם לפרידה שבשינה. כרגע, הוא מצא בשיער שלכם את חפץ המעבר, הבעיה היא שגם אם אתם מוכנים לסבול זאת, זה מפריע ליכולת שלו ללמוד להירדם בעצמו ובאופן כללי לבצע תהליך של נפרדות (אגב, איך הוא נפרד מכם ביומיום?). נסו להעביר אותו לחפץ מעבר כגון, שמיכה או חיתול מבד למולל, בובה רכה (אולי עם שיער?...) מוצץ או בקבוק מיים, ובמקביל לשהות לצד מיטתו, אך לא לאפשר לו למשוך בשיערכם בשום אופן! חשוב ביותר שכן תלמדו אותו כי משיכה בשיערכם היא כואבת ביותר, על מנת שיוכל להתחיל להבין שיש לכם תחושות ורגשות משלכם-זהו שלב חשוב ביותר להתפתחות הרגשית-חברתית של ילדכם!
    ללא ספק תחוו כמה ימים ארוכים ומתישים, אך בסופו של דבר אם תאמינו בדרך זו ובנחיצות שלה עבורכם ועבור ילדכם לטווח ארוך-תצליחו במשימה.

    בברכה,
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי את אותה הבעיה אבל חמורה ביותר

    שרון סגל
    01/10/2011

    בני בן השנה ו- 11 חודשים לא נרדם בשום דרך רק על הידיים עם בקבוק האוכל שלו ומשיכה בשערות שלי. בלי זה הוא לא נרדם. זה אפילו לא משיכה, זה מתחיל בליטוף ואז תלישה של השערות תוך עשיית קשר. זה כואב מאוד ואני כבר לא מסוגלת. איך לעזאזל מפסיקים את זה? אציין כי הוא ישן בעיקרון במיטת נוער ולרות על ידי במיטתי. כך שגם אין לא הרגלי שינה טובים. אז איך מרגילים אותו עכשיו לישון כמו שצריך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו