איך מרדימים אותה???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך מרדימים אותה???
    רעות
    29/03/2009

    יש לי ילדה בת 3 חודשים.
    אני לא מצליחה להרדים אותה במיטה\עגלה בלי לנדנד בלי סוף...
    היא נרדמת רק אחרי הנקה ורק בידיים שלי, אם אני מעבירה אותה אחרי שהיא נרדמת היא מתעוררת בצווחות. אני מנסה להרדים אותה בערך ב-9 בערב ובסוף אחרי הנקה 4 פעמים מכל צד וצעקות כל הערב היא נרדמת איתי במיטה בערך ב-12 (אפילו ביום שהפעם האחרונה שהיא ישנה היתה 12 בצהריים...) תוך כדי הנקה ואם אני מתעוררת באמצע הלילה ומעבירה אותה בעדינות לעריסה היא שוב צורחת... אני מותשת...
    בעיה נוספת שאם תפתר אולי גם בעיית השינה תקטן היא שהיא לא מוכנה לקחת מוצץ... ניסיתי את
    כ-ל הסוגים המינים והצורות, אני רק מקרבת אותו היא מתחילה לצרוח... איך מרגילים בכל זאת?
    ואיך אפשר לחזור לישון בזרועות בעלי ולא ביתי???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מרדימים אותה???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגלי שינה אצל תינוקות

    מיכל דביר קורן
    29/03/2009

    שלום רעות,
    את מתארת חוויה מתישה ביותר של לילות טרופים וחסרי שינה, מה גם שבשביל הנקה מוצלחת מוכרחים מנוחה איכותית, ואין הכוונה לשינה כשבזרועותייך התינוקת.....ללא כל ספק עלייך לחזור בהדרגה אל חייק בעלך, אך יתכן ונדרשת לשם כך מעט סבלנות.
    לא תארת את דפוסי המזג של בתך בזמן עירות: האם היא תינוקת רגועה בסך הכל? האם מצליחה לשכב ברוגע ולהסתכל בצעצועים או בסביבתה למשך זמן מה? האם מצליחה להירדם לשינה ממושכת במהלך היום? לדפוס המזג של התינוק ישנה השפעה רבה על שנת החיים הראשונה שלו ושל הוריו. ישנם תינוקות בעלי מזג קל ונוח, נרדמים בקלות ורוכשים במהירות סדר יום המורכב ממעגלים מסודרים של אכילה-משחק ושינה, בהשוואה לתינוקות אחרים, איתם החוויה אחרת: נדרש זמן ממושך להרגיעם, הם בררנים מאוד בדפוסי ההסתגלות שלהם והחוויה עימם עשויה להיות לעיתים מתישה הרבה יותר. הבשורה הטובה היא שגם התינוקות בעלי טמפרמנט קשה יותר מצליחים להרדם לבסוף בכוחות עצמם, אבל לעיתים "משאירים" הורים מותשים בדרך, והבשורה הפחות טובה היא שיתכן וידרשו מספר חודשים עד שהשינה תתייצב ולא כל התינוקות מצליחים להרדם בשלווה בעריסתם....
    ובאופן מעשי: נסי שלא להצמיד את השינה לאכילה, כלומר, השתדלי להניק את בתך דווקא כשהיא מתעוררת, ולהשכיב אותה אחרי זמן פעילות של משחק משותף ועצמאי שלה. אין צורך להמשיך להניק אותה עד להרדמה, ובוודאי לא להניק למשך 4 פעמים (אני מניחה שהכוונה ל"צדדים"?): זה גורם לה להסיק שזו הדרך היחידה להירדמות, לדמיין שאכילה ושינה הן פעילות דומה, ובוודאי לא מגביר את תשוקתה לפתח עיניין באמצעי הרגעה אחר כמו מוצץ. כדאי שבפעמים הראשונות מישהו אחר - אבא או סבתא - ינסה להרדים אותה בדרך אחרת שאינה הנקה (אפשר לנסות על ידי נדנוד או נענוע בעגלה אם זה עוזר בהתחלה), ואת תהיי שם כשהיא מתעוררת ותניקי אותה. בהדרגה כדאי לנסות להרדים אותה בעריסה - נסו להניח אותה בעריסה כשהיא כבר עייפה, אך לא ממש עייפה מכדי להרדם.
    בכל מקרה - היא לא אמורה להיות ערה ברצף יותר מ 3-4 שעות (ובוודאי לא 12!!!): נראה לי ששתיכן הגעתן למצב עייפות בלתי נסבל ממנו קשה מאוד לקבל החלטות רציונאליות (את) או לרכוש הרגלים (היא). גם טקס ההשכבה שלה, לאחר אמבטיה, יכול להיות מוקדם יותר על מנת לפתח הרגלים של שנת לילה ממושכת.
    בהצלחה רבה (וקצת סבלנות...),
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכל, תודה!

    רעות
    30/03/2009

    תודה על התגובה המהירה!!
    אני מקווה שהבנתי נכון וניישם. אכן דורש הרבה, המון סבלנות. נאגור כוחות חדשים... תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו