מטפלת או גן?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מטפלת או גן?
    גל
    02/04/2009

    שלום,
    בני בן חצי שנה, ואנחנו מתלבטים מהי המסגרת הנכונה ביותר להמשך (עד היום היה רק אתנו).
    האם מטפלת אחד על אחד? ואם כן - עד איזה גיל? מתי מומלץ להתחיל משפחתון (2-3 ילדים)? מתי גן? מהו הצורך של ילדים בגילאים צעירים ביחס אישי לעומת הצורך במפגש עם עוד ילדים, התמודדות חברתית וכו'
    יש לציין שהילד נוח , אוהב אנשים, חייכן וחברותי.
    תודה, גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מטפלת או גן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום גל,

    דפנה תייר
    03/04/2009

    שאלתך יכולה היתה להחשב ל"שאלת מיליון הדולר"...
    מומחים בעולם כולו עסקו ועוסקים בשאלה זו, וכמובן שיש דיעות שונות.
    עם זאת, בקצרה, ניתן לסכם ולומר שרוב המומחים רואים יתרון משמעותי בטיפול היחידני לפחות עד גיל שנה (זאת בהנחה שאנו משווים בין טיפול יחידני או קבוצתי ששניהם ברמה טובה).
    הצורך של תינוקות ביחס וטיפול אישי עולה על הצורך שלהם במפגש חברתי, מה גם שבהיותו בטיפול יחידני אין מניעה ורצוי להפגישו פה ושם עם תינוקות אחרים.
    בהמשך רצויה מסגרת טיפולית שבה מספר ילדים קטן, עם מספר מטפלות בהתאמה.
    בברכה, דפנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו