קשיי אכילה אצל ביתי התינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשיי אכילה אצל ביתי התינוקת
    יעל
    04/04/2009

    שלום רב - אני מבקשת עזרה בנוגע לנסיונות כושלים של האכלת ביתי בת ה-7 חודשים. אני יודעת ומבינה שזה טבעי, והיא מקבלת את תזונתה מהבקבוק והציצי, ובכל זאת, כל נסיון בהאכלה של פרי מגורר, מרק עוף, חתיכות קטנות של ירק מבושל וכו' וכו' נתקלים בסרוב מלא או חלקי. כיוון שהיא די רזונת וגם ישלה בעיות עצירות לאחרונה - אני אשמח לקבל יעוץ. בתודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יעל,

    דפנה תייר
    04/04/2009

    ראשית - את בוודאי יכולה להיות רגועה מכך שביתך יונקת ולפיכך מוזנת במידה משביעה (רצון) למדי. עם זאת דאגתך מובנת, אך חוששתני שאיני הכתובת לנתינת מענה בענין זה.
    אני מניחה שעם אחיות "טיפת חלב" כבר התייעצת בנושא ואם לא - שווה לשמוע מניסיונן. במידה וזה לא מספק אותך, עצתי לך היא לפנות לרופא/ת הילדים שלך ולתאר את הקשיים. עימדי על זכותך לקבל תמיכה, ובמידה והרופא אינו מספק זאת פני לדיאטנית קלינית שמומחיותה בתינוקות וביחסי האכלה בין אמהות ותינוקות. יתכן והיא תמצא לנכון להפנותך גם למומחים מתחומים אחרים (כגון קלינאית תקשורת).
    בהצלחה, דפנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו