ילדה של אחותי.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה של אחותי.
    עידן
    12/04/2009

    היי,
    בה בן ה 5 חודשים מתעורר בלילה למשך שעה שלמה. בשעה הזו אינו בוכה ומעסיק את עצמו. אנחנו לא ניגשים. רק כעבור שעה הוא מתחיל לבכות
    למרות שאיננו מתערבים, מקיימים טקס שינה בו הוא נרדם לבדו במיטתו, בלי נוכחותנו, עדיין הוא קם פעם בלילה לרוטינה זו. יש לך עצה מעשית לתת?
    האם להשתמש במוצץ כדי להחזירו לישון באותה פעם יחידה?
    האם זה נכון לא לגשת מיד ולתת לו לברבר לעצמו במשך שעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה של אחותי.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה שאינה רציפה II

    מיכל דביר קורן
    14/04/2009

    שלום עידן,
    גם כאן השאלה היא מידת הפגיעה באיכות החיים, של התינוק ושל המטפלים בו (האם מדובר בבית אחד?). כלומר, בגיל חמישה חודשים תינוקות רבים עדיין אינם ישנים שינה רציפה: חלקם מתעוררים לאכול ואז חוזרים לישון בקלות, חלקם נזקקים לטקס השכבה מחודש וחלקם טרם הפנימו את החלוקה יום/לילה ועל כן מתעוררים בציפיה לשחק.
    על מנת להרגיל תינוק לסדר יום ברור אשר מאפשר חלוקה בין זמן שינה לזמן עירות מוטב לא לאפשר עירנות ממושכת בלילה ולכן כדאי לסייע לו לחזור לישון באמצעים שהוא מכיר - ליטופים, מוצץ, שתיה וכדומה. אומנם נראה שאחותך 'זכתה' בתינוק עצמאי למדיי, אך תינוק לא אמור להעסיק את עצמו לבד זמן רב כל כך בחושך (וגם לא באור...) ואם הוא 'מברבר', כדברייך, במשך שעה, הרי ששאר בני הבית מתעוררים גם כן....לא הבנתי מדברייך מדוע לא ניגשים אליו, מי אמור לגשת, אך סביר שזה לא מאפשר שינה טובה לאף אחד. ציינת שאחרי שעה הוא מתחיל לבכות, ואז מה קורה?....
    ככלל, התפתחות הינה הסתגלות הולכת וגוברת למצבים שונים, בין היתר החלוקה ליום וללילה. יש תינוקות שמפנימים זאת דיי מהר, ואחרים נזקקים ליותר עזרה בעיניין...
    לילה טוב,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו