מיכל, בהמשך לבעית המוצץ... בקבוק...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיכל, בהמשך לבעית המוצץ... בקבוק...
    רעות
    19/04/2009

    אחרי שבעיית השינה כמעט הסתדרה- למדתי להבין מתי שיר-הלל (המתוקה שלי) רוצה לישון ואיך להרדים אותה (לא בהכרח ביניקה...) בשעה טובה הכנסתי אותה למעון. עכשיו היא לא מוכנה לינוק מבקבוק אפילו שזה חלב שאוב, הזעיקו אותי כשהיא הייתה צריכה לאכול. תכננתי מחר לחזור ללימודים אבל כרגע זה נראה אופציה לא רלוונטית עד שהיא תסכים להתפשר... איך עושים את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתגלות להרגלים חדשים

    מיכל דביר קורן
    19/04/2009

    שלום רעות,
    אני שמחה לשמוע שהשינה מתחילה מעט להסתדר וברכות על הכניסה למעון (איך זה היה?!).
    ועכשיו, לאחר שאת כבר בעלת ניסיון בתחום אחד של שינוי הרגלים, הרי שבכוחך להמשיך לתחומים נוספים...
    אני מניחה שעשית כמה ניסיונות להרגיל אותה לשתיה מבקבוק לפני הכניסה למעון, כי בוודאי לא נכון יהיה לדרוש ממנה גם להתרגל לידיים זרות וגם לשיטת האכלה חדשנית באותו זמן. לפיכך, מדובר שוב בהתמדה ובניסיונות חוזרים וכדאי לנסות זאת בבית, בכורסא/ספה בה את רגילה להאכיל אותה ובאותה האווירה הנעימה שלכן על מנת שתקשר את החוויה עם חוויית היניקה. אפשר גם להתחיל מבקבוק ואז לעבור לשד יחד להמשך הארוחה. עם זאת, יש תינוקות שמתקשים מאוד לקבל בקבוק מאימם המניקה והם מצליחים ללמוד את זה רק עם אחרים. אם בתך משתייכת ל'קבוצה' זו הרי שבמעון בהדרגה היא תאלץ להתמודד עם העדרותך ועם העובדה שהמטפלות שם יאכילו אותה בדרך אחרת (נסי לדאוג שתהיה מטפלת קבועה שתעשה זאת ולא "ידיים מתחלפות"). לפעמים עוזר כשאת הבקבוק עוטפת חולצה שלך (כזאת עם 'ריח', אולי לאחר שישנת בה). וכמו לגבי המוצץ, גם כאן, אפשר לנסות כמה סוגי בקבוקים וכמה פיטמות שונות, יש דגמים שנוטים להיות 'קלים' יותר למעבר בין הנקה לבקבוק.
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכל...

    רעות
    20/04/2009

    לשאלתך, הכניסה הייתה קצת קשה אבל המטפלות מקסימות ואני סומכת עליהן בכל ליבי!!
    אחרי ששלחתי לך אתמול את ההודעה, המטפלת מצאה פטמת בקבוק במעון מגומי מאוד דומה לפטמת אם, שיר-הלל הסכימה לשתות ממנה, עשינו עוד ניסיון בערב בבית עם בעלי והיא אכלה, גם את המוצץ היא טיפה ניסתה... בסוף הבת שלי תיהיה ילדת מעון מצויה... : - )

    אני שמחה מאוד על התהליך שעברתי איתה כי היה לי מאוד קשה להתחבר אליה בהתחלה (אחרי ילד ראשון מלאך שמה שנותנים לו הוא לוקח...) ההתמודדויות היו קשות אבל עכשיו כשאני מתחילה לתפוס כיוון זה מספק ולמרות המשברים הקשים (וגם קצת בגלל) אני אמא יותר טובה לבת שלי...
    תודה על הכל!!!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שמחה מאוד לשמוע ...

    מיכל דביר קורן
    20/04/2009

    ותודה על התמונה היפה....
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו