נסיעה לחו"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נסיעה לחו"ל
    nl
    29/04/2009

    אנו מתכננים חופשה בת שבועיים בחו"ל עם ביתינו שתהיה בת כמעט שנתיים.
    האם נסיעה לחו"ל לשבועיים שבה נשהה במקום אחד עלולה להזיק באיזשהו אופן לילדה בגיל הזה ?
    החשש הוא משבירת השיגרה (נמצאת עם מטפלת שמאוד קשורה אליה) ,השהות במקום זר ובעיקר מהחזרה לשיגרה אחרי הטיול...
    אני חושת שיהיה לה קשה ומבלבל אך אולי אני טועה .
    אציין כי אין לה רתיעה מאנשים חדשים בכלל והיא מלאת בטחון ושמחת חיים .
    האם ייתכן ותשכח את המטפלת בתקופה זו ?האם כדאי לקחת תמונה של המטפלת ולדבר עליה במהלך הטיול?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נסיעה לחו"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיעה לחו"ל עם תינוקת

    אודט בוקאי
    30/04/2009

    שלום nl
    לפי תאורך את בתך, יש להניח כי היא תהנה מחופשה משפחתית משותפת. אמנם שגרתה תשובש(וטוב עשיתם שהלינה תהיה במקום קבוע!), אך היא תזכה בשעות רבות של בילוי משותף עם שני הוריה (שמן הסתם יהיו במצב רוח טוב..) מה שיקנה לה בטחון רב.
    מעבר לכך,הורים רבים (אני לא יודעת אם יש לזה ביסוס מחקרי) שחזרו מחופשה משפחתית ארוכה, מעידים על קפיצה בהתפתחות של ילדיהם, ויש לשער שזה קשור לזמן איכות בבילוי המשותף, מה שאינו מתאפשר בשיגרה.

    לגבי החזרה לשגרה, יש להניח שיהיה לה קושי בהתחלה לוותר על נוכחותכם הרציפה, כפי שחוותה אותה בחופשה, אך מאחר שיש לה קשר טוב עם המטפלת, אני מניחה שהן יצליחו יחד להתמודד עם הקושי ולהתרגל זו לזו מחדש במהרה.

    נסיעה מוצלחת ומהנה!
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו