מתי מספרים על אח/ות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתי מספרים על אח/ות?
    מל
    01/05/2009

    בתי בת שנתיים וחודשיים ואני בהריון (טרימסטר ראשון).
    מתי צריך לספר ולהכין אותה?
    ומה נכון או איך נכון להגיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתי מספרים על אח/ות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מל,

    דפנה תייר
    01/05/2009

    ראשית - ברכות.
    בגיל של ביתך יכולת תפיסת מושג הזמן הינה מוגבלת ביותר, וכמו כן היכולת הקוגניטיבית לחשיבה מופשטת אינו מפותח. לפיכך יהיה טעם לשתף אותה רק כשההריון יהיה בולט ביותר, כחודשיים לפני הלידה הצפויה.
    עלייך לדעת שגם אז אין לה באמת את היכולת להבין את משמעות "לאמא יש בבטן תינוק ועוד X זמן הוא יצא ואז יהיה לך אח תינוק" . יחד עם זאת מובן שתחושי צורך לספר לה זאת ולהכין אותה לקראת התינוק שעומד להצטרף למשפחה. אם סביבכם נולד למישהו אח תינוק את יכולה להשתמש בו בתור דוגמה קונקרטית שאולי תמחיש לה קצת יותר את המצפה לה. הישתדלי לא לדבר על זה יותר מדי ולא להעמיס עליה פרטים מיותרים. כן נכון יהיה להיות פתוחה להגיב לכל אמירה או שאלה שלה בנושא.
    לקראת הלידה את יכולה לשתף אותה, בהתאם לרצונה בכך, בהכנות לקראת בוא התינוק.
    זיכרי - השפעת ההכנות הללו מוגבלת ביותר. ההבנה האמיתית של משמעות הולדת האח תחלחל בה אט אט רק כשתחווה זאת הלכה למעשה, לאורך החודשים והשנים הבאות.
    בהצלחה, דפנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו