גמילת בן שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילת בן שנתיים
    הדס
    11/05/2009

    בני, בן השנתיים, מראה סימנים של גמילה-מבקש לעשות פיפי וקקי בשרותים(ואף בלילה לעיתים), עדיין לא הורדתי לו את החיתול (מטעמי נוחות שלי-אעשה זאת בקרוב), אבל מה שקצת מוזר לי שהוא מתעקש לרוב לעשות בישיבה-גם פיפי, למרות שרואה את אביו עושה בעמידה. הבעיה היא שהוא כרוך אחריי ומחקה בעיקר אותי. האם עליי להתעקש? או שזה יבוא לבד (רואה גם בגן בנים מן הסתם).
    שאלה נוספת כשאוריד לו את החיתול, האם להחזירו לשנת הצהריים? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילת בן שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמידה וישיבה אצל בנים בתהליך גמילה

    מיכל דביר קורן
    11/05/2009

    שלום הדס,
    לבנים בתהליך גמילה יש לפעמים שני שלבים בעצמאות: הם תחילה לומדים לעשות בישיבה ולא מבחינים בין פיפי וקקי, ולאחר מכן מתפתח השוני. זה באמת קשור ללמידה החברתית - צפייה באב/אחים או בילדים אחרים שבסביבתם. אצל חלק מהילדים החלוקה הזו מתפתחת מההתחלה, אבל זה לחלוטין לא משפיע על איכות הגמילה או משכה.
    לגבי זמן השינה, מקובל להמתין עם הגמילה בשינה : היכולת לשליטה בשנת הצהרים או בלילה מגיעה מאוחר יותר, לפעמים עוברים כמה חודשי. - קשה לצפות מילדים בתהליך גמילה שישלטו גם בשינה ועל כן יוצרים את ההפרדה ומסירים את החיתול רק כאשר ערים.
    את מוזמנת לעיין בדיונים קודמים בפורום שלנו העוסקים בנושא ולהמשיך לעדכן...
    בהצלחה,
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו