שיטת ה5 דקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיטת ה5 דקות
    לי
    13/05/2009

    שלום, כבר לילה שלישי שאני מנסה את שיטת ה5 דקות שהזכרת בפורום, ויש לי מס שאלות, דבר ראשון, בהרדמות בערב באמת השיפור גדול, מצליח להרדם לבד ויחסית מהר, מה עושים בהתעוררויות בלילה? אתמול הנקתי אותו, הוא נרדם עליי וכשהעברתי אותו למיטה שלו, הוא התחיל לבכות, לא ויתרתי, וזה לקח שעתיים וחצי, אנחנו ישנים באותו החדר אז אי אפשר לצאת ולחזור, ואז הוא מאד מסכן, הוא מסתכל עלינו ומצפה שנעשה משהו... מה לעשות? ובשנת הצהריים עושים את אותו הדבר? מניחים במיטה ויוצאים? יש מקומות שאומרים להתחיל רק בהרדמות בלילה ובשאר לקחת על הידיים, להרדים בהנקה ובקיצור לוותר לו, האם זה לא משדר לו מסר כפול? סליחה על האורך, אני ממש לא יודעת מה הדרך הכי קלה ומהירה...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיטת ה5 דקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו..

    לי
    17/05/2009

    הוא בדר"כ חסר מנוחה, גם ביום, הוא תינוק סקרן, מתקדם מהר מאד (כבר זוחל ומתהפך חופשי), חייכן וקשקשן אבל בוכה די במהירות כשמשתעמם...
    האם יש תינוקות ששיטת ה5 דקות לא טובה להם? שמתאים להם משהו אחר?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגתם עליי....

    לי
    19/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא עניתן, אשמח לתשובה

    לי
    22/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לי

    אודט בוקאי
    23/05/2009

    תחילה התנצלותי על ההמתנה לתשובה.

    לא ציינת מהו גילו של בנך. שיטת חמש הדקות אכן אינה מתאימה לכל תינוק או לכל הורה, אך באופן כללי אוכל לומר שלא מומלץ להתחיל לפני גיל חצי שנה, שלפניו נושא התפתחות קביעות האובייקט (הידיעה שדמות ממשיכה להתקיים גם כאשר לא רואים אותה) עדיין בהתהוות. בכל שיטה שתבחרי על מנת לעזור לבנך להירדם עם מעורבות מינימלית מצדך, כמה כללים חשובים:

    כשמדובר בהנקה, רצוי לא לקשר את זמן ההנקה עם ההשכבה, על מנת לא להרגיל להרדמות באכילה/על הידיים
    חשוב שהתינוק יירדם באותו מקום (בשאיפה-מיטתו)בו ימצא עצמו כשהוא מתעורר, על מנת שיחזור להירדם בקלות מיקיצות בלילה. תהליך למידה זה יושרש עוד יותר ככל שתקפידי להשכיבו במיטתו גם במהלך היום (כמובן במסגרת האפשר-אם יוצאים מהבית, אין ברירה) על מנת למנוע כדברייך מסר כפול.
    תינוק שישן בחדר הוריו, גם אם במיטה נפרדת, רגיל לקבל מענה מיידי על כל תזוזה או קול מצידו, מה ששוב מקשה על תהליך ההירדמות מחדש באופן עצמאי.

    בהצלחה,
    אודט


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו