מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיטת ה5 דקותלי13/05/2009
שלום, כבר לילה שלישי שאני מנסה את שיטת ה5 דקות שהזכרת בפורום, ויש לי מס שאלות, דבר ראשון, בהרדמות בערב באמת השיפור גדול, מצליח להרדם לבד ויחסית מהר, מה עושים בהתעוררויות בלילה? אתמול הנקתי אותו, הוא נרדם עליי וכשהעברתי אותו למיטה שלו, הוא התחיל לבכות, לא ויתרתי, וזה לקח שעתיים וחצי, אנחנו ישנים באותו החדר אז אי אפשר לצאת ולחזור, ואז הוא מאד מסכן, הוא מסתכל עלינו ומצפה שנעשה משהו... מה לעשות? ובשנת הצהריים עושים את אותו הדבר? מניחים במיטה ויוצאים? יש מקומות שאומרים להתחיל רק בהרדמות בלילה ובשאר לקחת על הידיים, להרדים בהנקה ובקיצור לוותר לו, האם זה לא משדר לו מסר כפול? סליחה על האורך, אני ממש לא יודעת מה הדרך הכי קלה ומהירה...
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו..
לי17/05/2009הוא בדר"כ חסר מנוחה, גם ביום, הוא תינוק סקרן, מתקדם מהר מאד (כבר זוחל ומתהפך חופשי), חייכן וקשקשן אבל בוכה די במהירות כשמשתעמם...
האם יש תינוקות ששיטת ה5 דקות לא טובה להם? שמתאים להם משהו אחר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגתם עליי....
לי19/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא עניתן, אשמח לתשובה
לי22/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לי
אודט בוקאי23/05/2009תחילה התנצלותי על ההמתנה לתשובה.
לא ציינת מהו גילו של בנך. שיטת חמש הדקות אכן אינה מתאימה לכל תינוק או לכל הורה, אך באופן כללי אוכל לומר שלא מומלץ להתחיל לפני גיל חצי שנה, שלפניו נושא התפתחות קביעות האובייקט (הידיעה שדמות ממשיכה להתקיים גם כאשר לא רואים אותה) עדיין בהתהוות. בכל שיטה שתבחרי על מנת לעזור לבנך להירדם עם מעורבות מינימלית מצדך, כמה כללים חשובים:
כשמדובר בהנקה, רצוי לא לקשר את זמן ההנקה עם ההשכבה, על מנת לא להרגיל להרדמות באכילה/על הידיים
חשוב שהתינוק יירדם באותו מקום (בשאיפה-מיטתו)בו ימצא עצמו כשהוא מתעורר, על מנת שיחזור להירדם בקלות מיקיצות בלילה. תהליך למידה זה יושרש עוד יותר ככל שתקפידי להשכיבו במיטתו גם במהלך היום (כמובן במסגרת האפשר-אם יוצאים מהבית, אין ברירה) על מנת למנוע כדברייך מסר כפול.
תינוק שישן בחדר הוריו, גם אם במיטה נפרדת, רגיל לקבל מענה מיידי על כל תזוזה או קול מצידו, מה ששוב מקשה על תהליך ההירדמות מחדש באופן עצמאי.
בהצלחה,
אודט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)




.jpg)
