התפרצויות בכי והמון שינויים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפרצויות בכי והמון שינויים
    צביה
    26/05/2009

    שלום רב,
    הבן שלי בן שנה וחמישה חודשים עבר המון שינויים בחייו בתקופה האחרונה,
    לפני חודשיים התחלנו בפעם הראשונה ללכת לגן, לאחר מחלות רצופות וקושי רב בהסגלות דחינו את כניסתו עד חודש מאי, בחודשיים הללו אני ובעלי ניפרדנו ואני והבן שלי עברנו דירה לבית אימי כך שבעצם הוא חווה את הפרידה מאביו לתקופה לא קצרה וגם הסתגלות לבית אחר.במאי חזרנו לגן והתחלנו שוב את ההסתגלות אשר הייתה לו מאוד קשה וכמו כן חזרו המחלות, אבל בשעה טובה הוא כבר הולך לגן מעל שבוע ונישאר שם יום שלם למרות שעדיין בוכה כאשר אני מביאה אותו וכאשר לוקחת אותו הביתה ברגע שרואה אותי מתחיל לבכות. הגננות מספרות לי כי הוא מתנהג מאוד יפה בגן, אוכל ומשחק ונירדם בלי שום בעיה. הבעיה היא בבית, מסרב לאכול לחלוטין, כל ניסיון אכילה מלווה בהתקף זעם ובכי שאי אפשר להישתלט עליו, נהייה מאוד קשה איתו, הוא מאוד עקשן ורוצה לשחק רק עם דברים שאסור שכמובן מסוכנים וכל פעם שאני אוסרת עליו הוא זורק את עצמו לריצפה, מתחיל לבעוט, לצרוח, להיתגלגל ולא ניתן אפילו להרים אותו הוא מתחיל להיתפתל ולמשוך בשיער וצורח עד שאני פשוט מניחה אותו על הריצפה וזה יכול להימשך גם חצי שעה עד שנירגע לבד, קם וממשיך בעיסוקיו עד ההתפרצות הבאה, מצבים כאלה גם קורים בחוץ כשלא רוצה לשבת בעגלה, או שרוצה ללכת לכיוון מסויים ואני לא מרשה לו כי הולכים לכיוון אחר, או חוסר רצון לשבת בכיסא ברכב וכו....כיום אני ובעלי חזרנו להיות ביחד למרות שחיים בניפרד הוא מגיע יום יום לראות אותו והילד מאוד קשור לאביו, כמו כן הוא בגמילה ממוצץ כיוון שהוא פשוט מכרסם אותם וכל יום הולך מוצץ לפח והגענו למצב שכמעט בלע את המוצץ, אז הוא מאוד מתקשה עם הגמילה... הוא רוצה הרבה ידיים, ולא מוכן לשחק בכלל עם צעצועים. מה עושים? כיצד מתמודדים עם כל זה? האם זה שלב שיחלוף? וכיצד ניתן להקל עליו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני מקפיצה...

    צביה
    31/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעת שינויים וקשיים על פעוט

    דפנה תייר
    01/06/2009

    בנך עבר לאחרונה, ועודנו עובר, שינויים וקשיים רבים ביותר. גם את עוברת שינויים אלו איתו. אני מניחה שזו לא תקופה קלה עבורך ואיני יודעת עד כמה את פנויה להעניק לבנך את התמיכה והביטחון שהוא כה זקוק להם. יתכן ששינויים אלו הם למעלה מכוחותיו של בנך.

    את שואלת האם זה שלב שיחלוף. אין פה ענין של שלב אלא ענין של תקופה רצופת קשיים, חיצוניים ופנימיים, בחייכם. הרבה תלוי בכם אם זה יחלוף או לא.

    בשל עומס השינויים והקשיים שאת מתארת קשה יהיה, לצערי, לתת לזה מענה ביריעה הקצרה שלנו.
    אני חושבת שאת ובעלך זקוקים לתמיכה ולליווי של איש מקצוע על מנת שתוכלו לחצות תקופה סוערת זו בחייכם בשלום תוך ניסיון למנוע מבנכם נזקים רגשיים.
    בברכה, דפנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו