בעיות שינה גיל 8 חודשים. עזרה!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות שינה גיל 8 חודשים. עזרה!!!!!!
    ליזי
    04/06/2009

    שלום,
    בני בן 8 חודשים - מתוק,חכם ומקסים.
    בדר"כ אין בעיות שינה או בעיות בהרגלי שינה. כלומר, מידי ערב לאחר אמבטיה היה אוכל,מושכב במיטתו ונרדם בכוחות עצמו. בתק' מסויימות כשהיה מתעורר באמצע הלילה היינו נותנים לו מוצץ מבלי לשוחח עימו ולאחר כמה נסיונות (שובב..) הוא פשוט היה נרדם עד שהיה עושה זאת מבלי עזרתנו. כך, שאין בדר"כ בעיות שינה.
    בשבועיים האחרונים חלה תופעה שאני לא מבינה איך להתמודד עמה: הוא מתעורר בסביבות 3 לפנות בוקר ופשוט נשאר ער (לעיתים רצוף,לעיתים לסירוגין) בדר"כ אפילו לא בוכה אלא פשוט משעשע את עצמו-מפטפט,מתהפך... אנחנו משתדלים לא להפוך את זה ל 'קרקס' כדי לתת לו מסר שבלילה ישנים לכן אנחנו לא נותנים לו בקבוק אוכל(הוא גם לא מבקש) ויש לו קבוע בקבוק עם מים במיטה לשימוש עצמי...ומשתדלים להראות לו התעלמות.
    בינתיים עברו כמעט שבועיים וזה לא עזר..
    בנוסף, ביררתי ובגן הוא לא ישן יותר מבדר"כ- נהפוכו הוא ישן תמיד מעט ביחס לילידים אחרים בגן בגילו. לא היה שינוי תזונתי מיוחד בזמן האמור או משהו נוסף שאני יכולה לחשוב עליו
    ממה זה נגרם ומה עושים ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין לא עניתם לי...בבקשה

    ליזי
    04/06/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים בהרגלי שינה

    דפנה תייר
    04/06/2009

    מתוך קריאת תיאורך עולה תמונה של הרגלי שינה טובים שהצלחתם להנחיל לבנכם.
    גם כשנראה שיש איזשהו קושי בשבועיים האחרונים, עדיין ההתמודדות שלו/שלכם טובה (וזאת למרות הדחיפות -מה וקוצר הרוח שאת מפגינה :)
    איני יודעת ממה נובע השינוי בהרגליו: יתכן שהוא בשלב של תאוצת התפתחות מסויימת, יתכן והוא מתעורר כי החיתול מלא מדי, או מרעש כלשהו או מיני סיבות שכאלה. מה שברור למדי - שהוא לא מפגין מצוקה.
    אמנם הוא מתעורר, אך כל עוד הוא מוכן להישאר במיטה, לא בוכה, לא מתלונן, לא אוכל וכד' - אין אלא לאפשר לו לשכב לו ולשעשע את עצמו עד שירדם מחדש. נראה לי שהתגובה הכי מתאימה מצדכם תהיה במקרה זה התעלמות.
    הבה נקווה שבמהרה הוא יחזור לדפוסי השינה הקודמים שלו.
    בברכה, דפנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו