גמילה בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה בלילה
    חגית
    14/07/2009

    בתי בת שנתיים ותשעה חודשים גמולה ביום כבר 4 חודשים בהצלחה. (עם פיפוסים קלים)
    הייתי רוצה לגמול אותה מהטיטול בלילה והיא אף מביעה רצון לכך ומשתפת פעולה.
    הבעיה היא שהיא שותה בקבוק מים לפני השינה וככה היא נרדמת. מהבקבוק היא אינה מוכנה להפרד וגם להפחית בכמות המים בבקבוק היא לא מסכימה בקלות.
    אני מרגישה במילכוד מצד אחד היא רוצה להגמל מצד שני קשה לי להאמין שעם בקבוק לפני השינה היא תצליח בכך.
    מה עלי לעשות?? לתת לה להרטב עד שהיא תבין שלא כדאי לה לשתות הרבה לפני השינה? להעיר אותה בלילה לשירותים?
    אשמח לשמוע דעתך,
    תודה חגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום חגית

    אודט בוקאי
    18/07/2009

    בתך יכולה להמשיך ולשתות בקבוק מיים לפני השינה ולהצליח בגמילה כך שאין צורך שתרגישי במלכוד.
    מאחר שעברה תהליך גמילה טוב, רוב הסיכויים שהיא מוכנה גם לגמילה בלילה.
    אגב, האם היא מתעוררת בבוקר עם חיתול מלא? ומשנת הצהריים?
    לפני שתורידי לה את החיתול בלילה, כמובן רצוי שתניחי שעוונית תחת הסדין, על מנת למנוע עוגמת נפש מיותרת.
    לפני השינה חשוב לעבור כל ערב בשירותים, כחלק מטקס ההשכבה,גם אם בתך טוענת ש"אין לי פיפי".
    נסי ללמוד במשך כמה ימים כיצד בתך מתנהגת כשהיא ישנה ללא חיתול. אם היא הולכת ומרטיבה פחות ופחות ואף מתחילה להתעורר לשם כך ומבקשת ללכת לשירותים-אין צורך שתתערבי בתהליך.
    אם כעבור כמה ימים אין שינוי מבחינת היכולת שלה להתעורר לפני ההרטבה, רצוי שתקחי אותה לשירותים לפני שאת הולכת לישון. חשוב שהיא תהיה שותפה אקטיבית בהליכה לשירותים(ולא שתרימי אותה תוך כדי שהיא ישנה). כך הגוף שלה ילמד להתעורר סביב השעה שבה השלפוחית נוטה להתרוקן.
    אם בתך מגיבה טוב לחיזוקים התנהגותיים, כשהיא קמה יבשה, תוכלי לציין יחד איתה במדבקה את ההצלחה שלה באותו יום בטבלת ימים. כאשר הפיפי בורח, חשוב לומר ש"חבל וזה בטח לא נעים, אבל מחר ננסה שוב" .
    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    חגית
    19/07/2009

    תודה על התשובה המפורטת.
    לעיתים היא מבקשת גם בקבוק באמצע הלילה. איך לנהוג אז?
    דרך אגב משנת הלילה היא קמה עם טיטול מלא ושנת צהריים בד"כ היא לא ישנה ואם במקרה היא נרדמת לשעה היא בלי טיטול וקמה יבשה.
    תודה חגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום חגית

    אודט בוקאי
    21/07/2009

    אין סיבה למנוע מילד צמא שתיית מיים (האם אכן מדובר במיים?)במהלך הלילה, בעיקר בקיץ:). את יכולה "לתפוס טרמפ "על ההזדמנות בה בתך התעוררה ממילא ולקחת אותה להתרוקן בשירותים.
    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו