התלבטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות
    דנה
    16/07/2009

    שלום, אני אמא לשני קטנים הגדול בן שלוש והקטן בן שנה וחצי. שניהם במסגרות, הגדול במסגרת של מעון פרטי המונה 26 ילדים עם שלושה אנשי צוות, גננת מקצועית וותיקה מזה 20 שנה. את השנה הוא התחיל כשהיה בן שנתייים, קבוצת הגעל הייתה מאוד הטרוגנית הגדולים היו בני 2.6 עד 3. והקטנים היו בגילאי 2.2 -1.9 היחס היה נורמלי, מאחר והגן התחיל עם 19 ילדים. הגדולים היה שבעה יךדים וכל היתר בממצוע בני שניים.
    בני בן השלוש מאוד התחבר לגדולים והם החברים הטובים שלו, רק איתם משחק בחצר ורק עליהם מדבר. בשנה הבאה הם לא יהיו בגן. שנה הבאה בני יהיה הכי גדול בגן ועד ילד נוסף ורוב הגן יהיה בגילאי 1.6-2. השאלה אם זה יהיה נכון להשאיר אותו או לחפש לו מסגרת לבני גילו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דנה

    אודט בוקאי
    28/07/2009

    בנך מצא את קבוצת ההשתייכות שלו בגן בקרב הילדים היותר גדולים וזה מעיד על מיומנויות חברתיות טובות לגילו, כך שללא ספק יסתדר היטב במסגרת עם ילדים בני גילו. בנוסף, העובדה שיש לו אח קטן בפער גילאים קטן יחסית, נותנת בעיני עדיפות לשייך אותו לבני גילו ומעלה ולא להיפך, על מנת לסייע לו להתבדל מאחיו.
    מעבר לכך יש משמעויות נוספות למעבר מסגרת-העיתוי בו נעשה השינוי, טיבן של המסגרות החלופיות(מספר הילדים, האם מדובר במעבר למסגרת עירונית וכו'..), מעבר לגילאי הילדים, כך שההתייחסות שלי לשאלתך היא בערבון מוגבל. אם תרצי לציין משתנים נוספים שכרוכים בהחלטה/בהתלבטות, ובקיצור להציף את הסיבות "למה בעצם לא להעבירו" אשמח להמשיך לכוון אותך.

    בברכה,
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו