גן לבן שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גן לבן שנתיים
    רונית
    20/07/2009

    שלום רב ,בני בספטמבר יהיה בן שנתיים וחודשיים .עד עתה הוא שהה איתי בבית והוא מאד מפותח קוגניטיבית (יודע צבעים צורות מספרים אותיות אברי גוף התמצאות במרחב מדבר משפטים מגיל שנה וחצי ועד..)מבחינה רגשית בעל בטחון עצמי ומאד חברותי.
    לאחר חיפושים רבים מאד מצאתי גן עם גננת מקצועית מאד, עדינה ובעלת נסיון של 20 שנה.
    הגן עשיר במשחקים אך קטן ובקבוצת הגיל שלו הוא יהיה עם 24 ילדים בני שנתיים ושמונה עד שלוש בממוצע.
    בקבוצת הגיל שלו תהיה גננת +2 סייעות.
    חשבתי שהוא יתרם אם ישהה עם ילדים בוגרים ממנו כי הוא מאד מפותח קוגניטיבית האם זה בסדר טווח גילאים זה ? האם זה בסדר שיהיה עם 24 ילדים ? זה לא יותר מידי אחרי החממה הביתית?

    ממש התקשתי למצוא מסגרת איכותית. בצפון זו כמות הילדים בד"כ .

    יש לי אפשרות אולי להשאיר אותו שנה נוספת איתי בבית כשפעמיים בשבוע סבתא תשמור עלייו 4 שעות מה עדיף?
    אציין שאני גננת במקצועי ומאד משקיעה בו.
    אשמח לתשובה מפורטת .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גן לבן שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אורנה

    אודט בוקאי
    29/07/2009

    בנך אכן מרשים מאוד בהתפתחותו וניכר כי את משקיעה רבות בהעשרתו ובחיזור בטחונו העצמי.
    גיל שנתיים הוא גיל מצויין להשתלב במסגרת חוץ ביתית, בייחוד עם בסיס כל כך טוב כמו שאת מתארת. בנך ייתרם מאוד משהות בחברת ילדים במסגרת גנית המספקת פעילויות שלא ניתן לספק במסגרת הבית, בייחוד בתחום הלמידה חברתית. מאחר שאת מתארת כי בנך מפותח מעבר לגילו באופן משדמעותי גם קוגניטיבית וגם מבחינה רגשית, נראה כי הוא יוכל להשתלב יפה בחברת ילדים גדולים ממנו. היחס שאת מתארת בין מספר הילדים ומספר המבוגרים בגן הוא אמנם לא אידיאלי אך שכיח ביותר, לא רק בצפון. מאחר ומדובר בגננת מנוסה ובגן ותיק, אני מניחה כי היא התמודדה לא מעט בשילוב ילדים שהיו עד גיל שנתיים בבית וכי למרות כמות הילדים, ילדך יחוש בבטחון במסגרת, בשל היותה "מכונה משומנת" שכוללת כללים ברורים ותפקידים ברורים לכל אחד מאנשי הצוות. צפי לחודש הסתגלות בו תהיינה עליות וירידות, בתקווה שליווי של גננת מקצועית כפי שתארת יעזור לך לא פחות מאשר לבנך,לעבור את השלב ההתפתחותי המשמעותי בחיי בנך בבטחון.
    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 240ילדים - נראה לי המון.

    גלי מלניק
    30/07/2009

    בני עכשיו הלך לגן ( לפני חודש וחצי) והוא היום בן שנה ושלושה חודשים. בקבוצה שלו יש 7 ילדים ומטפלת אחת. בקבוצה הגדולה יותר ישנם כ 18 ילדים ואיתם יש גננת ו2 מטפולות. לי זה נראה יותר מדי 24 ילדים , גם אם יש מספיק מטפלות. זו מסגרת גדולה מדי לטעמי, בעוד ששנתיים הילד היה רק עם אמא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו