לא רוצים לישון...רוצים להשתגע...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא רוצים לישון...רוצים להשתגע...
    עדי
    28/07/2009

    הילדה בת 3 חודשים. עד היום היתה ישנה עד 4.00, (הולכת לישון בסביבות 21.00) קמה לאכול וחזרה לישון עד 7.00. לאחרונה (בשבוע וחצי האחרונים) החלה להתעורר בסביבות 3.00 4.00 ולהתחיל את היום שלה בשלב הזה. (אמבטיה מעוררת אותה כך שזה לא עובד. כרגע אנו הולכים איתה הלוך ושוב בבית אבל גם זה, שעד היום הרדים אותה, לא עובד יותר). היא לא עצבנית ולא בוכה, אבל גם לא מעסיקה את עצמה וצריכה את הבידור שלנו. (ולא מדובר בילדה שישנה הרבה ביום כך שפשוט הגיע הזמן לקום- היא ישנה 3 שעות בצהריים ועוד שעה בין לבין וזהו). אני מניחה שזה קשור איכשהו לקפיצת גדילה ובכ"ז... למישהו יש עצה איך להרגיל אותה חזרה לשינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום עדי

    אודט בוקאי
    10/08/2009

    ..אני מקווה שעד שקבלת מענה הרגלי השינה של בתך חזרו למסלולם..אבל בכל מקרה:
    עד גיל חצי שנה צפי לשינויים בהרגלי השינה ולחוסר חוקיות-זה חלק מהעניין של הסתגלות לעולם, קפיצות התפתחות וכו'..כך קורה גם אחרי מחלות, הגוף מתרגל ליקיצות בלילה מהמחלה.
    על פי מה שתארת, בתכם מפתחת הרגלי שינה טובים, בהם היא ישנה את מרבית שעותיה בלילה.

    מה כן ניתן לעשות כהורים על מנת לעזור לבתכם התינוקת לבסס הרגלי שינה טובים/להבדיל בין לילה ויום?
    ראשית, ככל שניתן, לא להוציאה מהחדר, ואם אפשרי-גם לא מהמיטה. כלומר, ההוצאה מהמיטה היא לצורך האכלה (הנקה או בקבוק) ומיד לאחריה החזרה למיטה-בליווי אמירות ענייניות-סיימת לאכול, עכשיו את חוזרת לישון. עכשיו לילה. השתדלו לא להדליק אור ככל שניתן, להמעיט בדיבורים. אפשר ללטף, לתת מוצץ/חיתול בד. רצוי לא להפעיל מוביילים או להשמיע מוסיקה כלשהיא, על מנת לעזור לה להבחין בין קולות של יום לקולות של לילה, או יותר נכון-השקט של הלילה. אגב, האם היא ישנה בחדרכם? יתכן כי זה זמן טוב להוציאה לחדר משלה, כך רעשיכם לא יפריעו לה ורעשיה-לא יפריעו לכם.

    בהצלחה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו