התפתחות וגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות וגן
    רונית
    15/08/2009

    שלום לכן ביתי בת השנתיםאמורה להכנס לגן בספטמבר. עד עתה הייתה איתי (עבדתי משרה חלקית)מצבנו הכלכלי הורע לאחרונה אין לי עבודה ואין באפשרותנו לשלוח אותה למעון הפרטי האיכותי אותו בחרנו ולמעון ציבורי עם 35 ילדים איננו רוצים לשלוח.

    בתי מאד מאד מפותחת לגילה מגברת חופשי משפטים מורכבים מכירה צבעים צורות אברי גוף מושגי מרחב שונים כלי תחבורה ,פריטי לבוש עונות השנה ועודועוד..היא מדברת מגיל שנה וחצי משפטים, וילדי גן בגילה נראים צעירים לידה. בשכונתי יש ילדים בגילה קבועים איתם היא נפגשת מידי יום יומיים.וילד שהיא חברה שלו שלא ילך לגן גם כן. בבית אני דואגת לשחק עמה בלגו קוביות משחקי קופסא מוסיקה גרוטאות צבעים בצק כל מה שהם מקבלים בגן.

    האם ילדים שנמצאים בגן מתפתחים יותר טוב מילדי בית? האם היאתפסיד מבחינה התפתחותית אם תשאר איתי בבית עוד שנה?

    אני כמובן אדאג להעשיר אותה ולהמשיך ולהפגישה עם ילדים בגילה -חברים קבועים למשחק,ואף שקלנו לרשום אותה לחוג ילדים בגילה. אשמח לקבל הממלצות למה עליי לעשות עמה בבית .תודה אילנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות וגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה כיף לכן!!!!!

    מורן
    17/08/2009

    לדעתי הרווחתן בגדול עוד שנה בבית עם אמא- נשמע שאת עושה איתה כל מה שצריך ואף יותר- בתך מזכירה לי מאוד את הבת שלי, אותה הכנסתי לגן לפני שנה( הייתה בת שנה ושבעה חודשים) משום שחשבתי שהיא צריכה יותר גירויים ממה שאני יכולה להעניק לה- אומנם היא בגן מהמם ובו יוצרים, שרים רוקדים ומשחקים- אבל את זה את עושה עימה גם בבית- מה שחסר בגן הוא היחס הפרטני והמענה המיידי לצרכים הספציפיים של כל ילד וילד- בגן עובדים איתם על להתגבר לבד על קשיים ,מתוך אילוצים שלהן הרי הן לא יכולות לחבק בו זמנית 18 ילדים, ולא משנה כמה הן חמות ואוהבות, ואני בהחלט מאמינה שעם זה ניתן לחכות עוד שנה, שהילדה מתחזקת ולומדת עם ההדרכה של אמא. יש בגן משהו של קפיצה לעולם הגדול- עם כל המורכבויות של זה- זה הרבה פעמים מאבק בשבילם- על רכוש, על תשומת לב, מערכות יחסים, דמויות שאוהבים ושפחות, וכללים שיכולים להיות מאוד מלחיצים בהתחלה- אבל את זה אני יודעת רק בדיעבד...תהני מכל רגע ורגע איתה- תמשיכי להפגיש אותה עם חברים קבועים כי זה באמת מאוד חשוב- יהיה לה מספיק זמן במסגרות- וילדה סקרנית שאוהבת ללמוד ומתפתחת ככה, ואם קשובה שיודעתלהעניק לה לפי צרכיה- זה בדיוקמה שהיא צריכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבהההההההההההה

    רונית
    17/08/2009

    חיזקת אותי מאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רונית

    אודט בוקאי
    26/08/2009

    הכנסת ילד למסגרת חוץ ביתית בגיל הרך נובעת ממספר שיקולים, חלקם קשורים ישירות בצרכי הילד (התפתחות חברתית, עידוד עצמאות ונפרדות וכו'..)ואחרים(לרוב-זו הסיבה המרכזית..) קשורים במערכת המשפחתית-הצורך לפרנס, צורך למימוש עצמי וכו'..

    ישנם מקומות רבים בעולם בהם ילדים שוהים עד גיל שלוש לפחות בבית, כחלק מהשקפת העולם של התרבות השלטת בתחום החינוך. כך, ששילוב ילד גיל שנתיים במסגרת קבוצתית אינו חלק הכרחי בהתפתחות שלו.
    מדברייך עולה שבתך מקבלת העשרה רבה במסגרת הבית ומפיקה רבות מהקשר ביניכן וכן כי את מודעת לצרכיה החברתיים ומספקת אותם במפגשים עם בני גילה.
    לדעתי, השאלה המרכזית היא אם את מרגישה כי יש לך כוחות וכי את ממשיכה להפיק הנאה כפי שתארת מהשגחה על בתך לאורך היממה(האם אין בך תחושות כעס/תסכול על השארותך בבית ועל וויתור אפשרי על תכניות קרייריסטיות?..). אם כן, איני רואה סיבה אפשרית מדוע שנה נוספת בבית לא תתרום לה מכל הבחינות. אגב, גם אם את מרגישה שיש לך כוחות ועניין, חשוב שכן תיעזרי מפעם לפעם בדמות כגון ביביסיטר, על מנת להתאוורר ולחזור אל בתך בכוחות מחוזקים.

    בהצלחה!
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    רונית
    27/08/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    רונית
    27/08/2009

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    רונית
    27/08/2009

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו