אוטיזם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטיזם
    בלה
    18/08/2009

    לפני שבוע בני אובחן כסובל מאוטיזם, הוא יוצר קשר עין איתי ועם אביו אך קשה לא כול כך אם בני גילו איך אני יכולה לעזור לו ליצור קשר עין עם בני גילו, יש לציין כי הוא אובחן כבעל קווים אוטיסטים.
    אשמח אם תיתני לי טיפים מקצועיים שאוכל ליישם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטיזם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיתוח מיומנויות תקשורת

    בשמת אהרונסון
    19/08/2009

    שלום בלה,

    הורים רבים לילדים המאובחנים בטווח האוטיזם מוצאים עצמם מבולבלים לנוכח משמעות האבחנה, וחוסר האחידות שבתפקוד הילד בסביבות שונות. הם נותרים עם שאלות רבות, בין היתר לגבי היכולת שלהם לסייע לילדם. בשל כך חשוב לרכז את האבחון והטיפול תחת גורם רפואי אחד. לא ציינת היכן בנך אובחן ובן כמה הוא, האם נמצא בגן וכו'. אולם ראשית מומלץ יעוץ רופא התפתחותי במכון להתפתחות הילד, שם תיבנה לו תכנית טיפולית, עם מעורבות לפי הצורך של צוות פרא-רפואי. נושא "קשר עין" מתקשר לליקוי במיומנויות תקשורת לא מילוליות, אשר הוא מאפיין מרכזי בתסמונת, וקשה לייעץ לגביו ביעילות בפורום אינטרנטי (אשר מטבעו, גם הוא חסר בקשר עין...). בנושא פיתוח מיומנויות תקשורת ומשחק רצוי להתיעץ עם פסיכולוגית התפתחותית במכון.
    בהצלחה רבה ובברכה,
    בשמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו