גמילה מקקי ופיפי בטיטול בלילה לבן 5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מקקי ופיפי בטיטול בלילה לבן 5
    אביטל
    25/08/2009

    בני בן ה 5 עדיין עושה את צרכיו בטיטול בלילה ניסיתי בתחילת החופש הגדול לא לשים לו טיטול אך לא היה יום אחד יבש מרוב יאושי החזרתי לו את הטיטול דבר שלא מפריע לילד אין לו בעיה עים הטיטול הוא יכול להישאר איתו הרבה בבוקר למרות הליכלוך והריח הנוראי אני כמובן מחליפה לו ותמיד משוחחת איתו על נושא הגמילה הוא מבטיח לקום יבש אך בפועל זה לא קורה ניסיתי פרסים כלום לא עוזר יש לציין כי אין לו חרדת אסלה כי ליפעמים הוא עולה לאסלה וכאילו עושה קקי משכנע את עצמו ואותי כאילו עשה וכן את הקקי שומר תמיד ללילה או לפנות בוקר.

    ילדי הוא ילד שלישי אחרי שני אחים גדולים יש לו קצת בעיות התנהגותיות אולי זה קשור?

    אשמח לקבל יעוץ כי אני על סף יאוש!!!!!!!

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה שאלתי לא נענית ?

    אביטל
    28/08/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכזבה גדולה

    אביטל
    08/09/2009

    אני מאוד מאוכזבת מהיחס המזלזל לפניתי !!!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אביטל

    אודט בוקאי
    08/09/2009

    ראשית אני מתנצלת ששאלתך נשמטה בטעות מהתור.
    על מנת להבין יותר את הקושי של בנך מגמילת לילה, חסרים פרטים לגבי תהליך הגמילה ביום-מתי התחלתם בתהליך וכיצד הוא נעשה? האם היו קשיים גם ביום? האם כיום בנך יבש במהלך היום או שמדי פעם מפספס ?כיצד הוא מגיב להרטבה ביום (אם יש)?כיצד את/אתם מגיבים לכך?האם בגן בנך הולך לשירותים?
    ה"בחירה" של בנך לעשות את צרכיו דווקא בלילה מרמזת על יכולת שליטה כלשהי, מאחר שזה אומר שבמהלך היום יש לו יכולת שליטה על הסוגרים והוא מונע מצרכיו לצאת כאשר הוא בוחר בכך. עם זאת,
    על מנת להתייחס לקושי, יש להבין האם מדובר בקושי פיזיולוגי שהפך להיות ברבות הזמן קושי רגשי.
    כשאת מדברת על בעיות התנהגות-למה כוונתך וממתי החלו?האם הבעיות מופיעות בבית/בגן? האם החלו עם הגמילה או לפניה? כיצד את מתרשמת מהתפתחותו של בנך עד כה בתחומים השונים?
    הרטבה לילית הינה תופעה מוכרת וניתנת לטיפול מגיל חמש על ידי קופות החולים בשיטה התנהגותית.
    מאחר שאת מתארת בנוסף גם עשיית צרכים בלילה, ולא ביום, יתכן שמדובר בהתנהגות שמבטאת כעס ומצוקה של בנך והייתי ממליצה לך לפנות לייעוץ, על מנת לברר את מקור המצוקה ולקבל כלים כיצד להתמודד עמה ועם בעיות ההתנהגות שציינת.
    אשמח לספק לך כתובת מתאימה בהתאם לצורך והכי חשוב-לא להתייאש! הצעד הראשון בפתרון בעיה הוא להכיר בה ולפנות לעזרה-ואת זה כבר עשית כך שאת בדרך הנכונה.
    בברכה
    אודט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו